افیلیو در جهت تسهیل افیلیت مارکتینگ از پنل جدید خود رونمایی کرد
فهرست مطلب
در پنل کاربری جدید پلتفرم همکاری در فروش افیلیو که از تاریخ 14 شهریور در دسترس کاربران قرار گرفته است، امکانات جدیدی با توجه به نیازسنجیهای انجام شده و در جهت سهولت انجام افیلیت مارکتینگ برای ناشران ارائه شده است. مشخص بودن زمان دقیق پرداخت ها، تسریع فرایند ثبت رسانه، رتبهبندی ناشران و تنوع محتوایی تبلیغاتی از ویژگیهای پنل جدید هستند.
پرداخت اتوماتیک کمیسیون در بازه های زمانی داینامیک
یکی از امکانات پنل کاربری جدید افیلیو، امکان پرداخت اتوماتیک کمیسیون ناشران در بازههای زمانی داینامیک است. تا قبل از این یکی از چالشهای پیش روی افیلیت مارکترها، مشخص نبودن زمان دقیق پرداخت کمیسیونها بود اما در پنل جدید افیلیو تمامی پرداختها در بازه زمانی مشخص شده از قبل به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. با استفاده از این امکان ناشران میتوانند از زمان دقیق و وضعیت پرداخت کمیسیونهای خود مطلع شوند.
تسهیل فرایند ثبت رسانه
طبق گفته افیلیو، تمامی مراحل ثبت و تایید رسانه به صورت آنلاین و در مدت زمان کمتر از 2 روز کاری انجام میپذیرد. تا پیش از این فرایند تایید رسانه در یک بازه زمانی یک هفتهای انجام میشد.
آپدیت اتوماتیک مشخصات محصول
در پنل کاربری جدید افیلیو علاوه بر بنر و لینک، امکان استفاده از اسمارت ویجت نیز وجود دارد. اسمارت ویجت شامل تصویر محصول، عنوان محصول، قیمت، تخفیف و همچنین آدرس صفحهی محصول که تمام اطلاعات آن با تغییر در سایت فروشگاه به صورت اتوماتیک آپدیت میشود.
فروش بیشتر با گزارشات داده محور
امکان دسترسی به دیتای عملکرد یکی دیگر از ویژگیهای پنل جدید افیلیو است. این پلتفرم همکاری در فروش عنوان کرده است داشبورد افیلیو تمامی اطلاعات کاربردی برای افزایش فروش را در اختیار ناشران قرار می دهد و ناشران میتوانند با استفاده از آن میزان فروش را بهبود دهند.
علاقمندان به همکاری در فروش میتوانند با ثبتنام در پلتفرم افیلیو از امکانات آن استفاده نمایند.