زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکسپدیا یک شرکت و وبسایت برنامه‌ریزی سفر است که حالا تصمیم گرفته است به کمک ربات هوش مصنوعی ChatGPT، راهنمایی‌‌های بهتری در خصوص سفرهای بعدی افراد به آن‌ها بدهد. این شرکت در بیانیه خبری خود گفته است که فعلا در حال آزمایش نسخه بتای این ادغام در اپ موبایلی اکسپدیاست.

مصرف‌کنندگان با استفاده از این ویژگی، می‌توانند یک مکالمه با پایان باز در داخل برنامه اکسپدیا داشته باشند و توصیه‌ها و نکات شخصی‌شده سفر خود را از ChatGPT دریافت کنند. اکسپدیا گفته است که نام هتل‌هایی که در طول مکالمه بین کاربر و ربات مورد بحث قرار می‌گیرند، در بخش «سفر» ذخیره می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های بعدی کاربر در آینده آسان‌تر انجام شود.

پیتر کرن مدیرعامل اکسپدیا
پیتر کِرن، مدیرعامل اکسپدیا

پیتر کِرن، مدیرعامل اکسپدیا در خصوص این ایده می‌گوید: «ایده این است که مسافران به بهترین شکل خرید خود را انجام دهند، بهترین راه را برای برنامه‌ریزی سفر در دست داشته باشند و بهترین سرنخ‌ها را برای یافتن موارد مناسب سفرشان پیدا کنند.» این ویژگی در حال حاضر محدود به زبان انگلیسی است اما برنامه اکسپدیا، توسعه آن در سطح جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *