پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اکسپدیا ChatGPT را با اپ راهنمای سفر خود ادغام می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
8 خرداد 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اکسپدیا ChatGPT را با اپ راهنمای سفر خود ادغام می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکسپدیا یک شرکت و وبسایت برنامه‌ریزی سفر است که حالا تصمیم گرفته است به کمک ربات هوش مصنوعی ChatGPT، راهنمایی‌‌های بهتری در خصوص سفرهای بعدی افراد به آن‌ها بدهد. این شرکت در بیانیه خبری خود گفته است که فعلا در حال آزمایش نسخه بتای این ادغام در اپ موبایلی اکسپدیاست.

مصرف‌کنندگان با استفاده از این ویژگی، می‌توانند یک مکالمه با پایان باز در داخل برنامه اکسپدیا داشته باشند و توصیه‌ها و نکات شخصی‌شده سفر خود را از ChatGPT دریافت کنند. اکسپدیا گفته است که نام هتل‌هایی که در طول مکالمه بین کاربر و ربات مورد بحث قرار می‌گیرند، در بخش «سفر» ذخیره می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های بعدی کاربر در آینده آسان‌تر انجام شود.

پیتر کرن مدیرعامل اکسپدیا

پیتر کِرن، مدیرعامل اکسپدیا

پیتر کِرن، مدیرعامل اکسپدیا در خصوص این ایده می‌گوید: «ایده این است که مسافران به بهترین شکل خرید خود را انجام دهند، بهترین راه را برای برنامه‌ریزی سفر در دست داشته باشند و بهترین سرنخ‌ها را برای یافتن موارد مناسب سفرشان پیدا کنند.» این ویژگی در حال حاضر محدود به زبان انگلیسی است اما برنامه اکسپدیا، توسعه آن در سطح جهانی است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک