زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه دردنیایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی به‌سرعت درحال پیشرفت است و هر روز شاهد اخبار جدید در صنایع مختلف هستیم. صنعت لجستیک نیز از این قافله عقب نمانده و با سرعت زیادی درحال پیشرفت و ارتقای روش‌های قدیم حمل‌و‌نقل به روش‌های جدید، با استفاده از تکنولوژی روز است.

یکی از مسائلی که این روزها توجه صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ را به خود جلب کرده است، تغییرات رفتاری مشتریان در انتخاب روش خرید است. امروزه و به‌خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا، مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند. همین امر باعث شده تا صاحبان مشاغل به فکر تسهیل خرید اینترنتی برای مشتریان خود باشند. یکی از موارد مهم در خرید آسان و جلب رضایت خریدار، ارسال سریع کالا و تحویل بی‌نقص آن به‌دست مشتری است.

در همین راستا، تیپاکس به عنوان اولین پست خصوصی کشور، اقدام به ایجاد پلتفرمی آنلاین برای ساده ساختن ثبت سفارش
آنالین برای کسب‌وکارها کرده است. eTipax ،یک پلتفرم آنلاین جهت ثبت و ارسال بسته با تیپاکس است که با عضویت در آن
می‌توانید از امکان ثبت سفارش روزانه به تعداد نامحدود، از مبداهای متفاوت به مقاصد مختلف، با صرف کمترین وقت و بالاترین
سرعت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر تیپاکس و صرف زمان، برخوردار شوید.

در ای‌تیپاکس همه مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند بسته‌های مختلف، اعم از نامه و مدارک، تا وزن ۲ کیلوگرم و کالا تا وزن
۱۰۰ کیلوگرم را با یک یا چند مبدا و مقصد متفاوت، را به‌صورت روزانه در ای‌تیپاکس ثبت کرده و به سراسر ایران و جهان به‌صورت درب به درب ارسال کنند.

امکانات پلتفرم ای تیپاکس

ای‌تیپاکس به عنوان پلتفرمی هوشمند برای ثبت سفارش‌های کسب‌و‌کارها، امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار
می‌دهد و مشتریان می‌توانند با ساخت پروفایل شخصی و پروفایل کسب‌و‌کار، از امکانات این پلتفرم استفاده کنند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت سفارش از طریق وب سرویس: با استفاده از این ویژگی، مشتریان ای‌تیپاکس می‌توانند با اتصال فروشگاه آنلاین خود به ای‌تیپاکس از طریق وب سرویس (API) سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت و مدیریت کنند.
  • برآورد هزینه و ارزیابی سرویس: با استفاده از این ویژگی می‌توانید هزینه ارسال بسته را با توجه به فاصله مبدا و مقصد، ارزش کالا، ابعاد و وزن بسته، پیش از ارسال بسته، برآورد کنید.
  • مدیریت سفارش‌ها: پس از برآورد هزینه، قادر به انتخاب نحوه ارسال سفارش‌های یکسان یا متفاوت به یک یا چند مقصد متفاوت خواهید بود. همچنین در بخش سفارش‌ها به لیست سفارش‌ها، سفارش‌های ناتمام، بخش پیگیری سفارش‌ها و همچنین گزینه ثبت سفارش دسترسی خواهید داشت.
  • رهگیری آنلاین بسته: شما می‌توانید در هر لحظه، از وضعیت بسته ارسالی خود مطلع شده و آن را رهگیری کنید.
  • مدیریت تخصیص: ای‌تیپاکس با لحاظ کردن گزینه‌های مختلف و بهینه کردن ساختار هزینه و میزان سفارشات تخصیص داده شده به تامین‌کنندگان مختلف، نزدیک‌ترین سرویس‌دهنده (نمایندگی) را برای تحویل و ارسال بسته، انتخاب می‌کند. همچنین قادر به اضافه کردن آدرس‌های منتخب خود خواهید بود.
  • مدیریت سرویس‌ها: با توجه به تنوع سرویس‌های ای‌تیپاکس، این امکان وجود دارد تا خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت
    سفارشی انتخاب و ثبت کنید.
  • مدیریت کاربران: در ای‌تیپاکس، امکان مدیریت تمامی حساب‌های کاربری یک مشتری تجاری و سفارشی‌سازی سطوح
    دسترسی‌ها توسط ادمین اصلی، وجود دارد.
  • هوشمندی پلتفرم: ای‌تیپاکس یک پلتفرم هوشمند بوده و با توجه به اطلاعات ثبت شده مشتری، بهترین شیوه ارسال و بسته‌بندی بهینه را پیشنهاد می‌دهد.
  • سیستم تیکتینگ: تمامی تیکت‌ها با دسته‌بندی‌های مختلف و با ابزارهایی مانند ارجاع تیکت، پاسخ‌های از پیش تعریف شده به سوالات متداول، ایجاد پایگاه دانش و گزارش‌گیری و ارسال اطلاع‌رسانی خودکار و …. دسته‌بندی و ذخیره می‌شوند.

مزایای پلتفرم ای‌تیپاکس

ما در ای تیپاکس، کارآیی، امنیت بالا، قابلیت نگهداری، دسترسی آنلاین، قابل اطمینان و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار
داده‌ایم تا ای‌تیپاکس به بستری مطمئن، با قابلیت‌های بالا و سهولت در کاربرد، تبدیل شود.
استفاده از این پلتفرم، در کنار امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد، با مزایایی همراه است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره
می‌شود:
1 .در این پلتفرم، هنگام قطعی سیستم‌های پایه و یا ایجاد وقفه در سرویس‌های عملیاتی، امکان ثبت و نهایی‌سازی سفارش
وجود داشته و به محض برقراری اتصال، فرآیندهایی که متوقف شده بودند، به شکل خودکار به سیستم‌های پایه منتقل خواهند
شد. در این شرایط به‌منظور حفظ آرامش کاربر، او از این موضوع مطلع نخواهد شد و فرآیند سفارش‌گذاری در هیچ حالتی ناقص
نخواهد ماند.
2 .در ای تیپاکس، فرستنده می‌تواند سفارش خود را ثبت و لینک سفارش خود را به همراه بسته، به سرویس‌دهنده ارائه دهد.
یعنی فرستنده هم قادر به چاپ لیبل و انتظار برای فرآیند نهایی جمع‌آوری توسط سرویس دهنده است و هم می‌تواند همراه با
بسته به نمایندگی‌ها و اکسس پوینت‌ها مراجعه کرده و اقدام به تحویل و ارسال کند.
3 .در ای‌تیپاکس اشتراک‌گذاری سفارش ثبت شده از طریق پیامک، واتس اپ، تلگرام، ایمیل و تلفن گویا پیش بینی شده است و
سیستم تیکتینگ، مدیریت کاربران و آدرس‌ها، امکان ثبت سفارش دسته جمعی با استفاده از اکسل، ارائه api به وبسایت‌ها
برای دریافت و ثبت سفارش خودکار و امکان تطبیق ساعت ثبت سفارش و ساعت جمع‌آوری وجود دارد.
4 .در این پلتفرم کلیه تراکنش‌های فرستنده و یا گیرنده بسته، توسط درگاه‌های آنلاین پرداخت انجام می‌شود. لذا مشتریان
می‌توانند جریان‌های مالی خود را به شکل گزارش، داخل پنل مشاهده کنند و هیچگونه نگرانی از بابت امنیت پرداخت و عدم
توانایی در پیگیری پرداختی‌ها وجود ندارد.
از این پس صاحبان کسب و کار و مشتریان تیپاکس می‌توانند با ثبت نام رایگان در پلتفرم ای تیپاکس، کالاهای خود را با هر ابعاد و
وزنی به سراسر ایران و جهان ارسال کرده و دیگر دغدغه‌ای بابت امور لجستیکی نداشته باشند و تمام تمرکز خود را روی بالا بردن فروش و ثبت سفارش و جلب رضایت مشتری بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید