دانا پرداز
اخبار

ارلینگ هالند روی بیلبوردهای‌ تهران

کمپین معرفی سفیر جدید این برند خارجی، در تهران هم اجرا شد
یاسمن منفرد یاسمن منفرد
28 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ارلینگ هالند روی بیلبوردهای‌ تهران

برند شامپو مردانه کلیر، ارلینگ هالند را به‌عنوان سفیر جدید خود معرفی کرد. این کمپین جهانی هم‌زمان با یورو ۲۰۲۴ آغاز شده و در ایران نیز اکران شده است.

به گزارش دی‌ام برد، هم‌زمان با شروع مسابقات یوفا یورو ۲۰۲۴ کلییر مردانه، پرفروش‌ترین برند شامپو مردانه در جهان، یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارهای فوتبال، ارلینگ هالند را به‌عنوان سفیر جدید خود معرفی کرد. پیش از هالند، کریستین رونالدو سفیر برند کلیر بود. حالا هم‌زمان با شروع تبلیغات جهانی این برند، تصاویر هالند بر روی بیلبوردها و کمپین های محیطی شهر تهران نیز به چشم به می‌خورد.

هالند  در ویدئوی تبلیغاتی این کمپین، نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که تلاش‌ است تا معمای رد سفید مرموزی که در سراسر جهان پخش شده است، را حل کند. او در رابطه‌ با این همکاری به رسانه‌ها گفت: «من هیجان‌زده‌ام که این کمپین جدید را با CLEAR Men شروع کنم؛ برای من چالش جالبی بود که در یک ویدیوی تبلیغاتی ایفای نقش کنم و امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.»

انتخاب ارلینگ هالند به‌عنوان سفیر جدید برند، ادامه‌دهنده روال استفاده از افراد مشهور در برند CLEAR Men است. تاکنون چهره‌های زیادی از جمله کریستیانو رونالدو و علیرضا جهان‌بخش سفیر این برند بوده‌اند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...