لانچ
اخبار

شرکت emrc پژوهشی درباره رفتار مصرف‌کنندگان و انتظارات آن‌ها از برندها در دوران بحران انجام می‌دهد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
تیر ۱۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت emrc پژوهشی درباره رفتار مصرف‌کنندگان و انتظارات آن‌ها از برندها در دوران بحران انجام می‌دهد

شرکت EMRC با توجه به بحران اخیر، قصد دارد پژوهشی درباره رفتار مصرف‌کنندگان و انتظارات آن‌ها از برندها در دوران بحران انجام دهد. مارکترها می‌توانند تا ۱۶ تیر سؤالات پیشنهادی خود را در کامنت‌های اینستاگرام EMRC ثبت و به‌صورت آنلاین در جلسات گروه‌های کانونی با مصرف‌کنندگان (Viewing Room) شرکت کنند.

به گزارش دی‌ام‌ برد، کامران امامی، مدیرعامل شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (EMRC) اعلام کرد: « در چند هفته اخیر کشور ما وارد بحرانی شد که اثری مستقیمی بر روی بازاریابی و فروش فعالان بازار گذاشت. ما در EMRC بر این باور هستیم که در دوران بحران، نقش واحدهای بازاریابی و مارکترها از همیشه پررنگ‌تر می‌شود و شما نیاز دارید تا استراتژی و تصمیمات سریع و دقیق را باتوجه‌به تغییرات بازار و رفتار مصرف‌کننده اتخاذ کنید و نیاز به برنامه‌ریزی دوچندان می‌شود. برای کمک به شما تصمیم گرفتیم تا پژوهشی سریع با تمرکز بر رفتار مصرف‌کنندگان انجام دهیم تا به کسب‌وکارها در اتخاذ تصمیم‌های لازمه کمک کنیم.»

برای هدفمندتر شدن این پژوهش، شرکت رسانه امروز از تمامی مارکترها و فعالان حوزه بازار دعوت می‌کند تا پرسش‌های پیشنهادی خود را تا روز دوشنبه ۱۶ تیرماه از طریق بخش کامنت‌ در صفحه اینستاگرام این مجموعه ارسال کنند.
همچنین، مارکترها این امکان را خواهند داشت که به‌صورت آنلاین در Viewing Room جلسات گروه‌های کانونی با مصرف‌کنندگان حضور یابند و از نزدیک با نگرش‌ها، نیازها و دغدغه‌های آنان آشنا شوند.

زمان حضور در viewing room online گروه‌های کانونی: چهارشنبه ۱۸ تیرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷

لینک جلسه از طریق رسانه‌های این مجموعه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا