سنجاب
اخبار
با همکاری خانه خلاقیت Mirror

ایمالز از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
30 دی 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایمالز از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد

برند ایمالز با همکاری خانه خلاقیت Mirror، ری‌برند کرد و رنگ سازمانی خود را به نارنجی تغییر داد. طبق اعلام این برند، این تغییر با هدف ایجاد پیام همراهی و تعهد به خدمات بهتر صورت گرفته است. همچنین، ایمالز از شعار «قبل از هر خرید» و شخصیت (Mascot) جدید «ایمی» به‌عنوان نماد سرعت و دقت خدمات خود رونمایی کرد.

به گزارش دی‌ام برد، برند ایمالز با هدف ساده، مدرن و یکپارچه کردن هویت خود و با همکاری خانه خلاقیت Mirror ری‌برند کرد. رنگ سازمانی جدید ایمالز از حالت چندرنگی، به نارنجی تغییر کرده است. طبق اعلام ایمالز، این مجموعه با انتخاب این رنگ گرم و پرانرژی تلاش کرده تا پیام همراهی و تعهد به ارائه خدمات بهتر را به مخاطبان خود منتقل کند.

ایمالز از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد 1

لوگوی قبلی ایمالز

ایمالز از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد 2

لوگوی جدید ایمالز

این برند همچنین با هدف بیان فلسفه اصلی خدمات ایمالز شعار «قبل از هر خرید» را به‌عنوان شعار خود انتخاب کرده تا به کاربران این پیام را منتقل کند که ایمالز دردسترس است تا تصمیم‌گیری کاربران را دقیق‌تر و آگاهانه‌تر کند. به‌علاوه ایمالز از ایمی، شخصیت (Mascot) جدید خود نیز رونمایی کرده است و این مسکات را نمادی از سرعت، دقت و سادگی خدمات خود می‌داند.

ایمالز از هویت بصری و لوگوی جدیدش رونمایی کرد 3

ایمالز دررابطه‌با این ری‌برندینگ به دی‌ام برد گفت: «ری‌برندینگ ایمالز، فراتر از یک تغییر ظاهری است. هدف ما از این تحول، ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر و اعتماد عمیق‌تر با کاربرانمان است؛ چرا که ایمالز همچنان در تلاش است تا تجربه‌ای هوشمندانه، آسان و رضایت‌بخش را برای شما در مسیر خرید فراهم کند.»

ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک می‌کند تا کالاها را باقیمت ارزان‌تر خریداری کنند.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو