پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید

مهسا بهادری مهسا بهادری
10 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، فعالیت خود را از ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد و این رویداد تا سه‌شنبه ۱۲ تیر ادامه خواهد داشت.

در آخرین روز از نمایشگاه و در بخش الکام‌تاکز پنل‌ها و ارائه‌هایی درباره موضوعات بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، ارتباطات و روابط‌عمومی توسط رسانه دی‌ام‌برد در سالن ۲۷ برگزار می‌شود.

به گفته هادی مرادی، سردبیر و بنیانگذار رسانه تخصصی دی‌ام‌‌برد هدف از برگزاری این پنل‌ها توجه ویژه به استارتاپ‌های حوزه بازاریابی و تبلیغات و همچنین دغدغه‌های واحدهای بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال و کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد‌ِ نوآوری است.

مدیریت افکار عمومی و اولویت واحدهای روابط‌عمومی

اولین پنل الکام تاکز با موضوع «مدیریت افکار عمومی یا ارتباط با رسانه، اولویت واحدهای روابط عمومی چیست؟» ساعت ۹ در سالن ۲۷ برگزار می‌شود. جمال احمدی به عنوان گرداننده پنل، احمد واحدی استراتژیست ارتباطات، سهند فردی مدیر ارتباطات سازمانی گروه کوبل و مژگان رضایی مدیر ارتباطات داتین به عنوان مهمان در این پنل حضور خواهند داشت.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 1

بررسی چالش‌های بازاریابی

پنل دوم الکام‌تاکز روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود و به بررسی «چالش‌ها و مسائل امروز استارتاپ‌های حوزه بازاریابی در ایران» می‌پردازد. در این پنل حسین سعیدی بنیان‌گذار بینش مدیا، عارف شعبانی مدیر عامل دژینو، محمدرضا ایلخانی مدیر عامل آی‌رسانه و مرتضی شجاعی کوفاندر و مدیر مارکتینگ فيليا حضور خواهند داشت.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 2

مسئله عدم توجه به داده‌، در بازاریابی و تبلیغات

پنل سوم با محوریت «چرا بازاریابی و تبلیغات در ایران داده محور نیست؟» میزبان کامیار امامی مدیرعامل آژانس تحقیقات بازار EMRC، عباس عنایتی مدیر تحقیقات موسسه آگاه و پروانه فخیم مدیر ارشد تحقیقات ایرانسل خواهد بود. این پنل ساعت ۱۱ و در سالن ۲۷ برگزار می‌شود و هادی مرادی گرداننده این پنل است.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 3

مدیریت برنامه‌های بازاریابی

پنل چهارم ساعت ۱۲ و با موضوع «مدیریت برنامه‌های بازاریابی در بازار پرنوسان مالی» برگزار می‌شود. جمال احمدی به عنوان گرداننده و محمد لطیفی مدیر مارکتینگ گروه مالی ترنج، جلال روحانی معاون بازاریابی گروه مالی فیروزه و علی داداشیان مدیر مارکتینگ بیت‌پین به عنوان مهمان در این پنل حاضر می‌شوند.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 4

ترند توسعه Retail Media در ایران

پنل پنجم با محوریت «ترند توسعه Retail Media در ایران کم‌وکاست‌ها و نقطه ضعف‌ها» ساعت ۱۳ و با حضور علیرضا کامرانیان‌فر قائم مقام مدیر عامل یکتانت، نازنین مرادی مدیر ارشد توسعه کسب‌وکار دیوار، مزدک پاکزاد مدیرعامل اسمارتک و مهدی دادخواه مدیر ارشد رشد و بازاریابی تپسی برگزار خواهد شد.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 5

عدم هزینه بودجه بازاریابی در بخش دیجیتال توسط کسب‌وکارهای غیر دیجیتال

پنل آخر با موضوع «چرا کسب‌وکارهای غیر دیجیتال بودجه بازاریابی خود را در بخش دیجیتال خرج نمی‌کنند؟» ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. هادی مرادی گرداننده این پنل، از اشکان احمدی‌زاده مدیر برند روغن لادن، محمد میرزایی معاونت بازاریابی‌ و فروش سازمانی آواکتان و امیر علی دهقان مدیر بازاریابی و فروش گلرنگ میزبانی می‌کند.

برگزاری ۶ پنل توسط دی‌ام‌برد در روز چهارم الکامپ؛‌ سه‌شنبه به سالن ۲۷ بیایید 6

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره