پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ افتتاح شد؛ توجه ویژه به مبحث بازاریابی در الکام‌تاکز

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
9 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ افتتاح شد؛ توجه ویژه به مبحث بازاریابی در الکام‌تاکز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت‌الکترونیک (الکامپ)، از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

به‌گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای کشور، بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضورعیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی حکیم‌جوادی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و جمعی از مسئولین مرتبط و فعالین حوزه اقتصاد دیجیتال، افتتاح شد.
گفتنی است دراین دوره از نمایشگاه، بیش از ۵۰۰ شرکت خصوصی و استارتاپی و ۹ پارک علم و فناوری و بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشورهای خارجی، در ۱۵ سالن نمایشگاهی آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

علاوه بر این نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی نیز برای ارائه محصولات و دستاورد‌ها در نمایشگاه حضور دارند.

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ افتتاح شد؛ توجه ویژه به مبحث بازاریابی در الکام‌تاکز 1

پنل‌هایی با موضوع بازاریابی در الکامپ ۱۴۰۳

علاوه بر حضور شرکت‌های مهم و اصلی بازار ICT در پانزده سالن نمایشگاه، دربخش‌های جانبی و مهم الکامپ مانند «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک»، «الکام تاکز» و «الکام‌اینشورتک» فعالیت‌های متنوعی ارائه می‌شود. همچنین قرار است پنل‌ها و ارائه‌هایی درباره موضوعات بازاریابی، تبلیغات، ارتباطات و روابط‌عمومی در روز سه‌شنبه ۱۲ تیر در سالن ۲۷ توسط رسانه دی‌ام‌برد برگزار شود. قرار است در این گفت‌وگوها به استارتاپ‌های حوزه بازاریابی و تبلیغات و همچنین دغدغه‌های واحدهای بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال و کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد‌ِ نوآوری به صورت ویژه پرداخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری این رویداد، برای برگزاری نمایشگاه الکامپ در روز ۹ تیر حدود ۵۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده که ۳۰ هزار مترمربع آن فضای نمایشگاهی مفید خواهد بود.

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اشاره