پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان ویرایش توییت‌ها به‌زودی برای کاربران توییتر فعال خواهد شد!

زهرا محبی زهرا محبی
17 فروردین 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان ویرایش توییت‌ها به‌زودی برای کاربران توییتر فعال خواهد شد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حالی که در همین هفته خرید سهام 9.2 درصدی توییتر توسط ایلان ماسک خبرساز شده بود، امروز خبر شگفتی‌سازتری منتشر شد که بی‌ربط به حاشیه‌های و جنجال‌های پیرامون این خرید نیست. طبق اعلام رسمی توییتر، این شبکه اجتماعی در حال توسعه و کار بر روی گزینه «ویرایش توییت» است.

این خبر که در اکانت اصلی خود توییتر منتشر شده است خبر بزرگی برای جامعه آنلاین محسوب می‌شود. گزینه ویرایش توییت از همان ابتدای کار توییتر از مطالبات کاربران بود و به شکل جالبی، درست در زمانی که ایلان ماسک به گروه مالکان توییتر پیوسته است، چنین خبری دست به دست می‌شود. پیش از اعلام خرید سهام توییتر توسط ایلان ماسک، او در اکانت توییتر خود نظرسنجی‌هایی مبنی بر رضایت کاربران از وضعیت آزادی بیان در توییتر و همچنین، تمایل به داشتن گزینه ویرایش در توییتر برگزار کرد. ایلان ماسک هم‌اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره توییتر است.

توییت ایلان ماسک

توییت ایلان ماسک در روز 16 فروردین. او پرسیده است «آیا می‌خواهید توییتر گزینه ویرایش توییت داشته باشد؟»

ایلان ماسک یکی از فعال‌ترین چهره‌های سرشناس در فضای توییتر است و باید دید حالا که با 2.89 میلیارد دلار سهم بزرگی از توییتر را صاحب شده است، چه برنامه‌هایی برای شبکه اجتماعی مورد علاقه‌اش در سر دارد.

بخوانید  معرفی الگوریتم‌های توییتر در سال 2022
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک