پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است

مهسا بهادری مهسا بهادری
31 خرداد 1403
زمان مطالعه: 5 دقیقه
گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پلتفرم دبی‌بلیط در گزارش خود عنوان کرده این مجموعه فعالیت خود را از ابتدای پاییز سال ۱۴۰۲ و با هدف تبدیل شدن به یکی از کامل‌ترین مراجع فروش بلیط و ارائه خدمات مرتبط با تفریح‌های کشور امارات، با تمرکز بر شهر دبی، آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی این پلتفرم در فروردین ۱۴۰۳، توانست در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی ۲۵۰ هزار بازدید داشته باشد و همین موضوع هم سبب شده تا حضور در شبکه‌های اجتماعی با توجه به سیستم‌کاری و ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی از جمله کانال‌های اصلی دبی‌بلیط جهت فروش به شمار آید.

در گزارش عملکرد دبی بلیط در نوروز ۱۴۰۳  می‌خوانیم: «این پلتفرم به‌عنوان پیشخوان عرضه بلیط‌های تفریحی و رویدادهای دبی و امارات، خدمات متنوعی را متناسب با ترجیحات مختلف مسافران ارائه می‌دهد. گستره این خدمات از پارک‌های تفریحی تا تجربه‌های فرهنگی را شامل می‌شود. از وجوه تمایز خدمات این پلتفرم دیجیتال می‌توان به تخفیفات آن اشاره کرد؛ به‌طوری‌که در نوروز ۱۴۰۳، قیمت بلیط‌های مختلف در دبی بلیط، ۱۵درصد ارزان‌تر از قیمت باجه‌های تفریحی امارات عرضه شدند.»

صرفه‌جویی در هزینه‌های مسافران به سبک دبی بلیط

براساس اطلاعاتی که دبی‌بلیط در گزارش خود آورده است می‌خوانیم: «قیمت‌گذاری این پلتفرم با ۱۵ نوع قیمت‌گذاری مختلف باعث صرفه‌جویی ۵ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومانی در هزینه بلیط مسافران شده‌ است.  در ایام نوروز، بر ترافیک وب‌سایت دبی بلیط افزوده شد و آمار آن در فروردین ۱۴۰۳ به ۲۵۰ هزار بازدید رسید. ‏در‌حالی‌که آمار کلی وب‌سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ فراتر از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید بود. همچنین در نوروز گذشته یکی از کاربران در یک سفارش ۷۲ بلیط برای خود و همراهانش خریداری کرد که در نوع خود و در میان پلتفرم‌های ارائه دهنده بلیط‌های تفریحی کشور امارات و شهر دبی کم‌نظیر است.»

تیم مارکتینگ این مجموعه  مواردی از دلایل اصلی افزایش کابران این پلتفرم را اینگونه بیان می‌کند:

  • راهبرد‌های هوشمندانه و تمرکز بر نیازهای مشتریان نهایی و جلب‌کردن حداکثری آن‌ها
  • بهینه‌سازی مؤثر موتورهای ‏جست‌وجو (‏SEO‏)
  • برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند در رسانه‌های اجتماعی
  • بهبود مستمر تجربه کاربری ‏‏(‏UX‏)

گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است 1

۵۵ درصد از مشتریان دبی‌بلیط خانم و ۴۵ درصد آقا هستند

تحلیل ساختار جمعیت‌شناختی گروه‌های مشتریان نشان داده این پلتفرم مخاطبان متنوعی دارد؛ درواقع ۵۵درصد خریداران خدمات آن را خانم‌ها و ۴۵ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند. مسافران به‌طور میانگین، بلیطشان را ۴.۸ روز قبل از تاریخ سرگرمی رزرو کرده‌اند و همچنین ۶۸ درصد مسافران هم بلیط تفریحات و رویدادهای دبی را قبل از سفر به کشور امارات و در مبدأ تهیه کرده‌اند.

بر اساس آمار پرفروش‌ترین بلیط نوروز ۱۴۰۳ با بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی تعلق داشته است و طبق نظرسنجی‌ از مشتریان، بیشترین رضایتمندی مسافران به خدمات پارک آبی آتلانتیس با امتیاز ۴.۸ و سافاری دبی با امتیاز ۴.۶ از ۵ تعلق دارد.

گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است 2

مقاصد پرطرفدار دبی با‌توجه ‌به آمار فروش بلیط در نوروز ۱۴۰۳

بررسی عملکرد این پلتفرم در نوروز ۱۴۰۳ میزان تقاضا و ترجیحات مسافران و اثربخشی خدمات دبی بلیط را نشان می‌دهد. اطلاعات بیشترین بلیط‌های فروخته‌شده پس از موزه آینده به‌ترتیب عبارتند از:

گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است 3

پارک آبی آتلانتیس

این جاذبه دبی با ۳۵۸۲ بلیط فروخته‌شده در نوروز ۱۴۰۳، از مقاصد محبوب ایرانیان در این ایام بوده است.

برج خلیفه

این برج به‌عنوان بلندترین ساختمان جهان، همچنان نقطه عطف دیدنی‌های دبی برای گردشگران است. در نوروز ۱۴۰۳، دبی بلیط ۳۰۴۴ بلیط برای این آسمان‌خراش خاص فروخته است.

تور سافاری دبی

این سرگرمی با ۲۴۳۸ بلیط فروخته‌شده جزو انتخاب‌های برتر مسافران است. این تور تجربه‌ای فراگیر از حیات‌وحش متنوع و زیبایی‌های طبیعی دبی را در‌اختیار مسافران می‌گذارد.

دهکده جهانی

در گزارش می‌خوانیم این پلتفرم توانسته است ۱۶۲۰ بازدیدکننده را به این جاذبه گردشگری بکشاند. این پارک چندفرهنگی با غرفه‌هایی از کشورهای مختلف، ترکیبی از نمایشگاه‌های فرهنگی و غذاهای بین‌المللی و اجراهای زنده دارد.

کشتی لوتوس

 برای استفاده از این کشتی تفریحی ۱۵۲۵ بلیط خریداری شده است زیرا دبی بلیط اعلام می‌کند تجربه غذایی مجلل حین سفر دریایی برای بسیاری از افراد جذاب است.

گزارش عملکرد دبی‌بلیط نوروز ۱۴۰۳؛ بیش از ۷ هزار بلیط به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز تعلق داشته است 4

خدمات پلتفرم و  وب‌سایت دبی بلیط

دبی بلیط در گزارش خود با اشاره به رابط کاربری کابرپسند این پلتفرم و فرایندهای کارآمد رزرو خود خدمات دبی بلیط را اینگونه تشریح می‌کند: «برنامه‌ریزی سفر و خرید بلیط‌های معتبر را برای مسافران تسهیل می‌کنند. این پلتفرم با تدارک‌دیدن تخفیف‌های ویژه و پشتیبانی ۲۴‌ ساعته و ارائه خدمات برنامه‌ریزی سفر شخصی و همچنین، با ارائه گزینه‌های متنوع سرگرمی به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کند.»

همچنین در گزارش تمرکز بر پایداری و گردشگری مسئولانه بعنوان بخشی از تعهد دبی بلیط عنوان شده و می‌خوانیم: «به‌عنوان بخشی از تعهد دبی بلیط به پایداری و گردشگری مسئولانه، این پلتفرم فعالانه روی طرح‌هایی کار می‌کند که ترغیب‌کننده شیوه‌های دوستدار محیط‌زیست هستند. بنابراین، این سامانه مسافران را تشویق می‌کند تا با انتخاب گزینه‌های پایدار، در فعالیت‌هایی شرکت کنند که تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست و فرهنگ محلی می‌گذارند. این مجموعه با ترویج گردشگری مسئولانه، قصد دارد به حفظ میراث طبیعی و فرهنگی برای نسل‌های آینده کمک کند.»

چشم‌انداز آینده دبی بلیط؛ تبدیل‌شدن به انتخاب نخست

دبی بلیط در گزارش پیرامون افق آینده خود بر ارزش‌آفرینی پایدار و خلق تجربیاتی به‌یاد‌ماندنی برای مسافران تأکید می‌کند و می‌گوید: «هدف این مجموعه گسترش خدمات فعلی و کشف بازارهای جدید و بهبود مستمر عملیات فراتر از انتظارات مشتریان است. در همه تلاش‌های دبی بلیط وفاداری به ارزش‌های اصیل و نوآوری برای سرآمدی در صنعت گردشگری در کانون توجه قرار دارند. این پلتفرم بر آن است که دامنه خدماتش را به سایر شهرهای توریستی منطقه نیز گسترش دهد. این مهم با افزایش تنوع گزینه‌های سرگرمی و بهبود تجربه کاربری و استفاده از فناوری‌های جدیدی نظیر هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.»

همچنین در ادامه گزارش نیز این مجموعه پیرامون چشم‌انداز و اهداف خود عنوان می‌کند دبی‌بلیط قصد دارد تبدیل به مرجع اصلی خرید آنلاین بلیط در خاورمیانه شود.

در صورت تمایل گزارش کامل را می‌توانید از اینجا بخوانید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره