پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی در دکترساینا، قابلیتی جدید برای کاربران ناشنوا

مرجان عبدی مرجان عبدی
12 مهر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی در دکترساینا، قابلیتی جدید برای کاربران ناشنوا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی دکترساینا، با همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان، به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان از قابلیتی جدید رونمایی کرد که برای کاربران ناشنوا بسیار کمک‌کننده و راهگشا خواهد بود. با این قابلیت تعامل میان پزشک و کاربر ناشنوا با راحتی بیشتری شکل می‌گیرد،‌به این صورت که در مشاوره‌های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می‌شود.

برای فعال سازی این ویژگی جدید کافی است کاربران پس از ورود به سامانه دکترساینا؛ در قسمت تکمیل پروفایل کاربری با فعال‌سازی گزینه من ناشنوا هستم به عنوان کاربر ناشنوا توسط دکترساینا شناسایی شود. یکی دیگر از راه‌های فعال‌سازی این مورد، در قسمت نهایی و پیش از پرداخت پس از انتخاب پزشک و انتخاب گزینه مشاوره ویدیویی برای کاربر نمایش داده می‌شود که کاربر با فعال‌سازی گزینه من ناشنوا یا کم شنوا هستم یک مترجم برای دریافت مشاوره ویدیویی دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه در مشاوره‌های متنی نیز با فعال‌سازی این گزینه پزشک متوجه ناشنوا بودن کاربر خواهد شد.

همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی در دکترساینا، قابلیتی جدید برای کاربران ناشنوا 1

ویژگی جدید دکترساینا

در این نوع مشاوره‌ها، در کنار ارسال لینک ساعت مشاوره ویدیویی برای کاربر و پزشک، از تیم مترجم دکترساینا یک نفر به عنوان مترجم برای تعامل بهتر میان پزشک و کاربر به این لینک اضافه خواهد شد و کاربر با فراغ خاطر می‌تواند مشکلات خود را برای پزشک توضیح دهد و مترجم منتخب که از تیمی حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده موارد مطرح شده توسط کاربر را به پزشک منتقل خواهد کرد. این قابلیت در نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و  iOS فعال شده و کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن دکترساینا می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

این روزها تکنولوژی تبدیل به بخش لاینفکی از زندگی همه افراد شده و همه در تلاشند در لابه‌لای روزمرگی‌های خود به تکنولوژی و ابزارهای متفاوت آن روی بیاورند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند. یکی از مورادی که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته حوزه سلامت دیجیتال است و بعد از ورود کرونا تعدادی از کاربران سعی دارند در زمینه ارتباط با پزشک نیز تا جای ممکن از روش‌های آنلاین استفاده کنند. در این میان که همه هر روز درگیر پیچیدگی‌های روزمره مجازی هستند گاهی وقت‌ها؛ یک گزینه و قابلیت فعال کردن آن می‌تواند نقش پررنگی ایفا کند. نقشی که شاید حتی به رفع پیچیدگی یک تماس و یک تعامل میان کاربر و پزشک بیانجامد.

بخوانید  بررسی جامع قیف هک رشد همراه با مثال‌هایی کاربری از تپسی

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

مهران
مهران

جدیدا دکترساینا داره تهاجمی تر عمل میکنه، امیدوارم کل اسنپ رو یخوابونه و توی مشاوره پزشکی شاهد اسنپ فود ها نباشیم

اسمارتک