پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

داو با همکاری اسطوره تنیس با هدف حمایت از توانمندسازی زنان، محصول جدید تولید کرد

الهه صالحی الهه صالحی
15 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داو با همکاری اسطوره تنیس با هدف حمایت از توانمندسازی زنان، محصول جدید تولید کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند داو اخیرا در طی یک همکاری مشترک با اسطوره تنیس ونوس ویلیامز با هدف حمایت از توانمندسازی زنان صابون‌هایی سبز رنگ با نوشته Confident در نسخه‌های محدود تولید کرده است. این صابون‌ها که با رایحه بادرنجبویه تولید شده است در فروشگاه‌ها فروخته نمی‌شود اما علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ سپتامبر برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه MarketingDive، برند داو اخیرا با همکاری ونوس ویلیامز تلاش کرده است تا در مجموعه‌ اقدام‌هایی، قدمی برای حمایت از توانمندسازی زنان بردارد. داو دلیل این اقدام خود را تحقیقاتی دانسته که در سال ۲۰۲۳ انجام شده است؛ تحقیقاتی که نتایج آن نشان داده ۴۵ درصد از دختران در سراسر جهان تا سن ۱۴ سالگی ورزش را ترک می‌کنند و بعد از نوجوانی آن را ادامه نمی‌دهند. آمارهای داو نشان داده دلیل اصلی این ماجرا نداشتن اعتماد به نفس در مورد بدن در بین دختران بوده است؛ این درحالی است که این آمار در مورد پسران متفاوت است و تنها حدود ۲۳ درصد از پسران بعد از ۱۴ سالگی ورزش را رها می‌کنند.

در نتیجه برند داو تلاش کرده است تا در اقدامی که تا حدی می‌توان آن را مسئولیت اجتماعی دانست، در راستای حمایت از توانمندسازی زنان و افزایش اعتماد به نفس آنان قدمی بردارد.

صابون‌های مشترک برند داو و ونوس (ونوس ویلیامز) که با هشتگ # KeepHerConfident در شبکه‌های اجتماعی پروموت شده‌اند در یک قوطی قابل بازیافت ساخته شده‌اند و در هر قوطی سه صابون جای گرفته است. هرچند این صابون‌ها در نسخه محدود ارائه شده‌اند اما این برند با تاکسی اینترنتی lyft برای توزیع این قوطی‌ها همکاری کرده است. به این ترتیب که پس از ۵ مرتبه سفر، نیویورکی‌ها می‌توانند از این صابون‌ها هدیه بگیرند.

برند داو تنها به این اقدام اکتفا نکرده است و درواقع تولید این صابون‌ها، بخشی از یک مجموعه اقدام برای اعتماد به نفس بخشیدن به دختران جوان است. داو در بخش دیگری از این کمپین در یک همکاری با کلاب تنیس دختران سیاه پوست، به همراه ونوس ویلیامز میزبان یک تجربه حضوری تنیس برای دختران دبیرستانی نیویورکی شده است. علاوه‌بر این با برند Bras for girls همکاری کرده است تا بیشتر از ۱۰۰۰ سوتین ورزشی را به دختران دبیرستانی اهدا کند.

 

 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

پلاتین