پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مهلت یک هفته‌ای رگولاتوری به اپراتورها برای اصلاح تعرفه پیامک‌های تجاری

الهه صالحی الهه صالحی
17 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مهلت یک هفته‌ای رگولاتوری به اپراتورها برای اصلاح تعرفه پیامک‌های تجاری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که افزایش دوبرابری تعرفه پیامک‌های تجاری در برخی اپراتورهای همراه به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و این اپراتورها برای اصلاح تعرفه دو هفته فرصت دارند و در غیر این صورت کمیسیون تنظیم مقررات و سازمان تنظیم وارد عمل خواهند شد.

این اظهارنظر از سوی رئیس رگولاتوری در شرایطی منتشر می‌شود که در دو هفته گذشته برخی از سرویس‌های پیامک تجاری، پیام‌هایی مبنی به افزایش صددرصدی تعرفه ارسال پیامک به کاربران خود ارسال کرده و اعلام کردند که براساس ابلاغ اپراتورها و به دنبال افزایش سراسری تعرفه پیامک رخ داده است و این افزایش از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.

براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مصوب مجلس شورای اسلامی، ۳۰ ریال به ازای هر صفحه پیامک به تعرفه اضافه شده است؛ هزینه ارسال پیامک وابسته به اپراتور ارائه دهنده خدمات (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و زبان (انگلیسی یا فارسی) است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات