سنجاب
اخبار
یک روایت طنزپردازانه تمام عیار

مسکات برند دولینگو مرده است؟

دولینگو می‌گوید شاید این مسکات در انتظار بازگشت کاربران دق کرده است
الهه صالحی الهه صالحی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مسکات برند دولینگو مرده است؟

چند روز پیش خبری جالب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پلتفرم دولینگو اعلام کرد که DUO مسکات سبز رنگ این برند، به دلایل نامشخصی درگذشته است. این برند اشاره کرده که هرچند تحقیقات پلیس در زمینه علت این رخداد تلخ ادامه دارد اما  احتمالا DUO آنقدر چشم انتظار کاربرانی که آموزش خود را نیمه‌ تمام رها  کرده‌اند مانده که دق کرده است.

برند دولینگو با اعلام خبر مرگ مسکات سبز رنگ خود با زبانی طنز و رندانه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که مقامات در حال حاضر در حال بررسی علت مرگ دولینگو هستند و این برند آمادگی خود را برای همکاری کامل با پلیس اعلام می‌کند. این برند همچنین اشاره کرده است که ممکن است دلیل مرگ این مسکات، انتظار بیش از حد برای بازگشت کاربرانی باشد که زبان آموزی خود را نیمه‌کاره رها کرده‌اند.

مسکات برند دولینگو مرده است؟ 1

دولینگو همچنین اشاره کرده است: «ما می‌دانیم که او دشمنان زیادی داشته است، اما از شما می‌خواهیم که در کامنت‌ها ننویسید که چقدر ازDUO متنفر بوده‌اید و اگر مایل به اشتراک گذاری این خبر هستید، شماره کردیت کارت خود را هم برای ما بنویسید تا بتوانیم به یاد  DUO شما را به صورت خودکار برای نسخه Duolingo Max  ثبت نام کنیم.

این برند همچنین در تیک‌تاک، ویدیویی از حمل تابوت این مسکات منتشر کرده است. در این ویدیو لیلی و زری از دیگر کاراکترهای دولینگو در حال حمل تابوت DOU هستند.

واکنش برندهای دیگر به مرگ DUO

پیرو این کمپین، چندین برند مانند والمارت، پینترست، سابوی و … به مرگ این DUO واکنش نشان دادند.

مسکات برند دولینگو مرده است؟ 2

کمپین تبلیغاتی یا تیزینگی برای ری‌برند؟

این خبر هرچند احتمالا یک کمپین تبلیغاتی برای تشویق کاربران به سر زدن به این اپلیکیشن است، به خوبی نبوغ این برند در یک داستان‌سرایی خلاقانه و رندانه را نشان می‌دهد. کاری که دولینگو پیش از این هم بارها آن را به درستی انجام داده بود و با هویت برند دولینگو و تصویری که تمامی کاربران از مسکات DUO انتظار دارند، مطابق است.

اگر شما هم از کاربران دولینگو باشید، با نوتیف‌هایی که این اپ به کاربرانی که چند روز از کار نکردن آنها با اپ می‌گذرد، آشنایید. درواقع این برند همواره تلاش کرده است که با چاشنی شوخی، صمیمیت و جلب ترحم، کاربران را دوباره باز کردن این اپلیکیشن تشویق کند؛ در این راستا چند وقت پیش، مسکات DUO در آیکون رسمی اپ دولینگو برای کاربرانی که مدت زیادی به این اپلیکیشن سر نزده بودند، به شکلی مریض و بداحوال دیده می‌شد.

هرچه که هست، باید اندکی صبر کرد پلیس نتایج تحقیقات خود در رابطه با دلیل مرگ دولینگو را اعلام کرده و این اپلیکیشن از فاز بعدی کمپین خود رونمایی کند یا شاید هم این برند قصد دارد که پس از مرگ مسکات خود، مسکات دیگری را به جای او استخدام کرده و از هویت بصری جدید خود رونمایی کند.

به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات