
برند درسا و خیریه نیکان ماموت، کمپین «نو شویم، به خیر» را با هدف نوسازی کیفهای دست دوم اجرا کردند


برند درسا و مؤسسه خیریه ماموت، با هدف نوسازی کیفهای دستدوم و اهدای آنها کمپین «نو شویم، به خیر» را اجرا کردند. در این کمپین درسا قرار است در ازای دریافت کیفهای قدیمی از هر برندی، هدیهای برای خرید کیف جدید از برند درسا به مخاطبان ارائه دهد.
به گزارش دیامبرد، برند پوشاک و لوازم چرمی درسا با همکاری خیریه نیکان ماموت از آغاز کمپین «نو شویم، به خیر» در شبکههای اجتماعی خود خبر دادند. هدف این کمپین، جمعآوری کیفهای دستدوم و بازسازی آنها برای استفاده مجدد است. در ازای تحویل کیفهای قدیمی، هدیهای جهت خرید کیف نو از فروشگاههای درسا به شرکتکنندگان ارائه میشود.
در اطلاعیه مشترک این دو برند اشاره شده که کیفها میتوانند متعلق به هر برندی باشند اما تنها کیفهایی پذیرفته میشوند که از نظر ظاهری و ساختاری قابل استفاده باشند. علاوهبرآن تمامی شعب این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیرش کیفهای دست دوم مشتریان را دارند. به گفته این برند، کیفهایی که فاقد امکان نوسازی یا استفاده مجدد باشند، پس از ارزیابی، یا به فرایند بازیافت سپرده میشوند یا به طور کامل از چرخه مصرف خارج خواهند شد.
برند درسا در یکی دیگر از پستهای اینستاگرام خود اعلام کرد که در سال ۹۵ نیز این کمپین را اجرا کرده است و در آن سال توانسته ۶۰۰ کیف چرمی را نوسازی و اهدا کند.
