بر اساس اعلام این مجموعه، مبلغ رهن یک اتاق دونفره در هتلهای گروه دُنسه برای یک سال از حدود ۳ میلیارد تومان شروع شده و بسته به نوع پکیج انتخابی، متفاوت است.
اخبار
گروه هتلهای دُنسه امکان رهن و اقامت بلندمدت را فراهم کرد

مرداد ۲۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطلب
گروه هتلهای دُنسه طرحی جدید را معرفی کرده است که امکان رهن و اقامت بلندمدت در هتلهای این مجموعه را با خدمات کامل و قیمت ثابت فراهم میکند. طبق اعلام این مجموعه، این امکان علاوه بر تضمین دسترسی به اتاق و امکان جابهجایی میان هتلها، با هدف پاسخگویی به نیازهای متغیر سازمانها و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان طراحی شده است.
گروه هتلهای دُنسه با معرفی طرح جدیدی، امکان رهن و اقامت بلندمدت را در هتلهای خود فراهم کرد. در این طرح، مشتریان میتوانند اتاق را با خدمات کامل هتلی و قیمت ثابت رهن کنند (بدون نیاز به پرداخت اجاره ماهانه به شیوه سنتی) و از اقامت طولانیمدت یا حتی دائمی بهرهمند شوند. علاوه بر این، امکان جابجایی میان هتلهای مختلف گروه دُنسه در شهرهای مختلف با هماهنگی قبلی وجود دارد تا افراد بتوانند بر اساس فصل و نیاز شخصی، محل اقامت خود را تغییر دهند.
طبق اعلام این مجموعه، از دیگر مزایای این طرح، تضمین دسترسی به اتاق در شرایط فورس ماژور مانند جنگ یا بحرانهای طبیعی است. همچنین، در فصول پرتقاضا، مشتریان این طرح از اولویت سرویسدهی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، اصل مبلغ رهن پس از پایان قرارداد، به مشتریان بازگردانده میشود.
هدف این طرح، ارائه گزینهای جایگزین برای اقامتهای بلندمدت با ثبات، انعطافپذیری بالا و خدمات قابل پیشبینی در شرایط اعلام شده است.
«مدل رهن» عملاً هزینهای جاری برای شرکتها محسوب نمیشود
او دررابطهبا دلایل ارائه این مدل عنوان کرد: «علاوه بر اینکه این نوع رهنها پیشتر نیز وجود داشتهاند (که عمدتاً با هدف اقامت مأموریتی کارکنان بوده است)، موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که در ماههای اخیر بسیاری از شرکتها و تیمها با چالشها و شرایط پرتنش مواجه بودهاند. این وضعیت موجب شده است که واحدهای منابع انسانی علاوه بر ارائه مزایای رفاهی، به دنبال راهکارهایی باشند تا سلامت روانی و حال کارکنان را بهبود بخشیده و آنها را سریعتر به روند کاری و بهرهوری بازگردانند. مدل رهن دقیقاً در این راستا پاسخگو بوده و ضمن تضمین رزرو قطعی، هزینهها را ثابت نگه میدارد و فرصتهای لازم برای بازیابی انرژی و بهبود وضعیت کارکنان را فراهم میآورد.»
بادلی این ایده را مشابه مدلهای جهانی مانند «سرویس آپارتمان» و «تایمشیر» دانست و گفت: «در هنگام اجرای این طرح برای بازار ایران و سبک سفر سازمانها، ایدههای بومی خود را نیز به آن افزودیم تا به فرمولی منعطف و منحصربهفرد تبدیل شود که تنها در دُنسه قابل ارائه است.»
نظرات
مطالب پیشنهادی

پیتزاهات لوگوی خود را به روز کرد
الهه صالحی

فلایتودی قابلیت «خریدخودکار بلیط هواپیما» را به خدمات خود اضافه کرد
تحریریه دیامبرد

سامانه پیامکی SMS.ir پانزده ساله شد
یاسمن منفرد