پیتزا دومینوز و نتفلیکس برای فصل دوم سریال بازی مرکب کمپین مشترک اجرا میکنند
برند معروف پیتزا دومینوز با همکاری نتفلیکس، در آستانه پخش فصل دوم سریال محبوب «بازی مرکب» کمپینی را اجرا کرده است که شبیه به یک بازی است و بازیکنی که کمترین امتیاز را در این بازیها کسب کند، به مدت یک سال برنده پیتزای اورژانسی دومینوز خواهد شد.
به گزارش دیام برد، برند معروف Domino’s Pizza با همکاری نتفلیکس، یک کمپین هیجانانگیز را به مناسبت پخش فصل دوم سریال پرطرفدار “بازی مرکب“ راهاندازی کرده است. این کمپین در واقع یک رویداد بزرگ به نام «بازی مرکب: تجربه» است که این ماه در نیویورک برگزار خواهد شد. در این رویداد پرهیجان، شرکتکنندگان در چالشهایی مشابه بازیهای سریال، با هم رقابت میکنند و بازیکنی که کمترین امتیاز را در هر گروه کسب کند، برنده جایزه پیتزای اورژانسی رایگان دومینوز، به مدت یک سال خواهد شد.
ارزش این جایزه ۵۰۰ دلار بوده و بهصورت کارت هدیه تحویل داده میشود و شخصیتی که لباس گارد صورتی از سریال را پوشیده، آن را به برنده میدهد.
درواقع هدف از این همکاری آن است که مخاطبان بدانند حتی در لحظات بحرانی و پر استرس (مشابه شرایط بازیهای اسکویید گیم) هم میتوانند از طریق سرویس اورژانسی و رایگان دومینوز، پیتزا تهیه کنند. کیت ترامبل، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی دومینوز، در این باره گفت: «این همکاری به ما این امکان را میدهد که در لحظات بحرانی، راحتی و آسایش را فراهم کنیم»
این همکاری اولین تجربه مشترک میان این دو نبوده و پیشازاین در سال ۲۰۲۲ دومینوز و نتفلیکس برای سریال پرطرفدار “چیزهای عجیب“ (Stranger Things) با یکدیگر همکاری کرده بودند.
پیتزای اورژانسی دومینوز درواقع یک آپشن است که به مشتریان این امکان را میدهد که در مواقع ضروری، یک پیتزای متوسط رایگان با دو تاپینگ از دومینوز دریافت کنند.