پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

وال‌مارت مارکت‌پلیس مبتنی بر واقعیت مجازی برای اینفلوئنسرها راه‌اندازی می‌کند

مهسا بهادری مهسا بهادری
16 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وال‌مارت مارکت‌پلیس مبتنی بر واقعیت مجازی برای اینفلوئنسرها راه‌اندازی می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

والمارت به‌زودی با راه‌اندازی پلتفرم Walmart Realm گام بلندی در زمینه خریدهای مبتنی بر واقعیت مجازی بر می‌دارد. این پلتفرم شامل فروشگاه‌های مجازی طراحی‌شده توسط اینفلوئنسرها است که در سه محیط دیجیتال طراحی شده تا کاربران بتوانند محصولات مرتبط با خانه، مد و زیبایی را خریداری کنند.

به گزارش marketingdive در فروشگاه مجازی Walmart Realm، مشتریان می‌توانند در محیط‌های مختلفی که به صورت آنلاین مدیریت می‌شود، بچرخند و محصولات را مستقیماً خریداری کنند. سه محیط دیجیتال طراحی شده‌اند.

این فروشگاه‌های مجازی که با نام‌های «یالا‌ترنتیو» (Western)، «گوکروماتیک» (کروم) و «سوجلی» (اقیانوس) شناخته می‌شوند. در این فروشگاه‌های مجازی، کاربران می‌توانند محصولات مرتبط با خانه، مد و زیبایی را خریداری کنند.

وال‌مارت مارکت‌پلیس مبتنی بر واقعیت مجازی برای اینفلوئنسرها راه‌اندازی می‌کند 1

علاوه بر این Walmart Realm شامل المان‌های بازی‌گونه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد با محصولات تعامل داشته باشند و در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند. والمارت برای توسعه این فروشگاه مجازی با شرکت امپریا همکاری کرده است.

این اقدام والمارت نشان‌دهنده‌ علاقه‌ روزافزون خرده فروشی‌های بزرگ به استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای بهبود تجربه‌ی خرید مشتریان است.

جان وایت، مدیر ارشد والمارت، در مراسم رونمایی از والمارت رلم گفت: «ما در والمارت متعهد به نوآوری هستیم و این شامل ایجاد تجربیات تجارت الکترونیک با محوریت دنیای مجازی است. این نوآوری جدید، دنیای خرده فروشی را متحول می‌کند و ما از اینکه آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

در طول یک سال گذشته، روند فروشگاه‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر والمارت، شرکت امپریا به برندها و خرده‌فروشان دیگری مانند لاکوست، بلومینگدِیلز و تامی هیلفیگر در توسعه فروشگاه‌های مجازی‌شان کمک کرده است.

تابستان گذشته، والمارت هنگام بازگشایی مدارس، بازی‌ای به نام سوپرکمپس را در پلتفرم بازی آنلاین روبلوکس معرفی کرد. در این بازی، بازیکنان می‌توانستند با استفاده از محصولات مجازی برندهایی مانند ۳M، کریولا، روبیک و معما را حل کنند. این اقدام نشان‌دهنده علاقه روز افزون شرکت‌های بزرگ به تجارت الکترونیک مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) است. انتظار می‌رود که این فناوری‌ها به طور چشمگیری نحوه خرید مشتریان را در آینده تغییر دهند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات