پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیوار پیشتیبان هوشمند ۲۴ ساعته خود را معرفی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
13 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیوار پیشتیبان هوشمند ۲۴ ساعته خود را معرفی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیوار با معرفی پشتیبان هوشمند، خدمات پشتیبانی خود را ۲۴ ساعته کرده است. آمارهای این پلتفرم نشان می‌دهند که کاربران این پلتفرم از این ابزار هوشمند ۵ برابر بیشتر از بخش سوال و جواب‌های متداول رضایت داشته‌اند. 

به گزارش روابط عمومی دیوار، این پلتفرم تلاش کرده است تا با شناسایی نیاز کاربران خود، پیشتیبانی هوشمند ۲۴ ساعته را به خدمات خود اضافه کند. روابط عمومی این پلتفرم اشاره کرده است: بررسی‌های ما نشان می‌داد که بسیاری از سؤالات و مشکلات کاربران، ساده و تکرار شونده هستند و حل آنها در بسیاری از موارد نیاز به تماس تلفنی و دردسرهای احتمالی آن ندارد. در گذشته، برای پاسخ به این سوالات، کاربران مجبور بودند منتظر تماس با کارشناسان پشتیبانی بمانند که گاهی با صف انتظار و تأخیر همراه بود. ایده توسعه پشتیبان هوشمند از همین جا شکل گرفت تا کاربران بدون دردسر جواب بسیاری از سوالات و مشکلات خود را پیدا کنند. این ابزار با پرسیدن چند سوال، مشکل کاربران را شناسایی کرده و مرحله به مرحله راه‌حل ارائه می‌دهد. به همین خاطر در موارد بسیاری دیگر نیاز نیست کاربران در صف انتظار ارتباط با پشتیبان بمانند.
دیوار پیشتیبان هوشمند ۲۴ ساعته خود را معرفی کرد 1

از سوالات متداول تا پشتیبان هوشمند

بررسی‌‌های دیوار مشخص کرده بود که بخش سوالات متداول دیوار که در گذشته غیرتعاملی بود همه نیازها و سوالات کاربران را برطرف نمی‌کرد. دیوار تلاش کرده است تا به جای فهرست سوال و جواب‌های متداول، تغییراتی مانند تعامل چت‌محور، راهنمایی مرحله به مرحله، تبادل اطلاعات و ارائه اطلاعات تکمیلی را به این بخش اضافه کند.

پشتیبان هوشمند دیوار از بخش «پشتیبانی و قوانین» در دسترس کاربران قرار دارد و در هر ساعت از شبانه‌روز قابل استفاده کاربران است. آنها می‌توانند برای دسترسی به این پشتیبان ۲۴ ساعته، در برنامه دیوار، وارد «دیوار من» شده ، به بخش «پشتیبانی و قوانین» رفته و روی علامت ربات کلیک کنند.

دیوار پیشتیبان هوشمند ۲۴ ساعته خود را معرفی کرد 2

نتایج قابل توجه پشتیبان هوشمند

آمارها نشان می‌دهد کاربران استقبال خوبی از این ابزار داشته‌اند:

  • افزایش ۲ برابری اقدام به حل مشکلات از طریق پشتیبان هوشمند نسبت به تماس تلفنی
  • رشد ۸ برابری مشارکت کاربران در ارائه بازخورد
  • افزایش بیش از ۵ برابری رضایت کاربران و اعلام حل مشکل نسبت به ابزار قبلی (سوال و جواب‌های متداول)
  • افزایش ۱.۵ برابری استفاده روزانه نسبت به ابزار قبلی

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی