از سوالات متداول تا پشتیبان هوشمند
بررسیهای دیوار مشخص کرده بود که بخش سوالات متداول دیوار که در گذشته غیرتعاملی بود همه نیازها و سوالات کاربران را برطرف نمیکرد. دیوار تلاش کرده است تا به جای فهرست سوال و جوابهای متداول، تغییراتی مانند تعامل چتمحور، راهنمایی مرحله به مرحله، تبادل اطلاعات و ارائه اطلاعات تکمیلی را به این بخش اضافه کند.
پشتیبان هوشمند دیوار از بخش «پشتیبانی و قوانین» در دسترس کاربران قرار دارد و در هر ساعت از شبانهروز قابل استفاده کاربران است. آنها میتوانند برای دسترسی به این پشتیبان ۲۴ ساعته، در برنامه دیوار، وارد «دیوار من» شده ، به بخش «پشتیبانی و قوانین» رفته و روی علامت ربات کلیک کنند.
نتایج قابل توجه پشتیبان هوشمند
آمارها نشان میدهد کاربران استقبال خوبی از این ابزار داشتهاند:
- افزایش ۲ برابری اقدام به حل مشکلات از طریق پشتیبان هوشمند نسبت به تماس تلفنی
- رشد ۸ برابری مشارکت کاربران در ارائه بازخورد
- افزایش بیش از ۵ برابری رضایت کاربران و اعلام حل مشکل نسبت به ابزار قبلی (سوال و جوابهای متداول)
- افزایش ۱.۵ برابری استفاده روزانه نسبت به ابزار قبلی