پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی از دیوار حرفه‌ای: تلاش دیوار برای ایجاد تجربه‌ یکپارچه در کسب‌وکارهای آنلاین

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
25 مهر 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رونمایی از دیوار حرفه‌ای: تلاش دیوار برای ایجاد تجربه‌ یکپارچه در کسب‌وکارهای آنلاین
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیوار برای بهبود تجربه کاربران خود در بخش کسب‌وکار طی ماه‌های گذشته با هدف ساده‌سازی و بهبود تجربه کاربران حرفه‌ای در استفاده از دیوار از پنل «دیوار حرفه‌ای» رونمایی کرد. دیوار حرفه‌ای نسخه‌ٔ به‌روز شده‌ٔ پنل‌های کسب‌وکاری است که پیش از این نیز وجود داشتند؛ با این تفاوت که پنل‌های قدیمی املاک، خودرو، فروشگاه و استخدام یکپارچه شده و حالا هر کسب‌وکاری می‌تواند بدون محدودیت حوزه‌های قبلی، پنل خود را با امکانات لازم داشته باشد. از چند ماه قبل مهاجرت کسب‌وکارها به «دیوار حرفه‌ای» شروع شده و به تدریج در حال کامل شدن است.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط عمومی دیوار، کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در «دیوار حرفه‌ای»، علاوه بر ابزارها و امکانات مختلف، صفحه مخصوص به کسب‌وکار خود را در دیوار داشته باشند. لینک صفحۀ دیوار حرفه‌ای  در همهٔ آگهی‌های کسب‌وکار کاربران نمایش داده می‌شود و دیگر کاربران می‌توانند از آگهی‌های به صفحۀ اختصاصی هدایت شوند و دیگر آگهی‌های کسب‌و‌کار را هم ببینند.

 

رونمایی از دیوار حرفه‌ای: تلاش دیوار برای ایجاد تجربه‌ یکپارچه در کسب‌وکارهای آنلاین 1

امکانات «دیوار حرفه‌ای»

دیوار حرفه‌ای با ابزارها و امکاناتی که دارد می‌تواند به کاربران حرفه‌ای دیوار و صاحبان کسب‌وکار، کمک کند تا بهتر و راحت‌تر در دیوار فعالیت داشته باشند. از جمله امکاناتی که دیوار حرفه‌ای برای کسب‌وکارها دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت کسب‌وکار: در این بخش کابران می‌توانند اطلاعات کسب‌وکار خود را ببینید یا آن‌ها را ویرایش کنند.

مدیریت آگهی‌ها: با دیوار حرفه‌ای، همه‌ی آگهی‌های کسب‌وکار  در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شوند. بینندگان اگهی می‌توانند از هر کدام از آگهی‌ها، به صفحهٔ کسب‌وکار بیایند و سایر آگهی‌ها را ببینند. از بخش مدیریت آگهی‌‌ها هم خود کاربر یا همکاران می‌توانند آگهی‌‌ها را کنترل کنند.

قابلیت کیف پول: در دیوار حرفه‌ای امکان «کیف پول» جایگزین بسته‌های ثبت آگهی و نردبان شده‌است. با کیف‌پول  امکان به اشتراک گذاری کیف پول با همکاران و تعیین سهمیه‌ٔ استفاده از کیف پول فراهم شده است. با کیف پول اشتراکی کسب‌وکار، همچنین می‌‌توان به صورت لحظه‌ای میزان مصرف همکاران‌ را هم بررسی کرد

امکان اضافه کردن مدیر و همکار به کسب‌و‌کار: برای مدیریت راحت‌تر کسب‌وکار، ثبت آگهی‌ و پاسخ‌دهی به مشتریان، کابران می‌توانند همکارانی را به دیوار حرفه‌ای اضافه کنند. اگر کابر بخواهد افراد دیگری را به‌عنوان مدیر یا همکار به پنل خود اضافه کند یا مسئولیت آگهی‌گذاری را به آن‌ها بسپارد، این بخش به کار می‌آید. در «مدیریت همکاران» کابر می‌تواند به پنل خود همکاران را اضافه کند. یا هر کدام را که می‌خواهد، حذف کند. همچنین می‌تواند نوع دسترسی‌های همکاران را تغییر دهید یا از کیف پول خود سهمیه‌ای به آن‌ها اختصاص بدهد تا هنگام پرداخت، از سهمیهٔ کیف پول مشترک در کسب‌وکار استفاده کنند.
در هر آگهی‌ که همکار آگهی منتشر می‌کند، شمارهٔ همراه او به کاربران دیگر نمایش داده می‌شود. پیام‌های چت‌ آگهی‌های پنل هم برای همکار یا دستیاری که هر آگهی را منتشر کرده است، ارسال می‌شود.

ضمنا صاحب کسب‌وکار می‌تواند همکاران خود را با دو دسترسی به پنل کسب‌وکارش اضافه کند:

دسترسی «مدیر فروشگاه»: مدیر فروشگاه مانند صاحب کسب‌وکار، تمام دسترسی‌ها را دارد و علاوه بر ثبت آگهی، می‌تواند سایر همکاران را هم مدیریت کند.

دسترسی «همکار»: در این حالت از دسترسی، آگهی‌گذار فقط می‌تواند به تعداد آگهی‌هایی که صاحب کسب‌وکار یا مدیر فروشگاه برای او تعیین کرده است، آگهی ثبت کند. افراد با دسترسی همکار، امکان تغییر اطلاعات کسب‌وکار را ندارند.

 

رونمایی از دیوار حرفه‌ای: تلاش دیوار برای ایجاد تجربه‌ یکپارچه در کسب‌وکارهای آنلاین 2

گزارش فعالیت همکاران فعال در کسب‌وکار: کابران می‌تواند در این بخش، فعالیت‌های خودشان و همکاران، همچنین میزان مصرف همکاران از کیف پول را در ۶ ماه گذشته ببینند.

امکان استفاده از افزونه‌های کسب‌وکار: افزونه‌های آگهی مجموعه‌ای از سرویس‌هایی است که توسط شرکت‌های دیگر در دیوار در بستری به نام «کنار دیوار» ارائه می‌شود و با استفاده از آنها کابران می‌توانند کیفیت آگهی‌شان را بالا ببرند و باعث اعتماد بیشتر کاربران به کسب‌وکارشان شوید. این خدمت‌ها قبل و بعد از ثبت آگهی در دسترس  هستند و می‌توان آن‌ها را انتخاب و به آگهی‌ اضافه کرد.

راهنما و پشتیبانی: در این قسمت کابران دیوار می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره «دیوار حرفه‌ای» به دست آورند. همچنین در این بخش به بسیاری سوالات متداول درباره «دیوار حرفه‌ای» پاسخ داده شده است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in