پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
دیوار از قابلیت جدید خود رونمایی کرد

با پیشنهاد هوشمند آگهی، صفحه اول دیوار برای کاربران شخصی‌سازی می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
3 آذر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با پیشنهاد هوشمند آگهی، صفحه اول دیوار برای کاربران شخصی‌سازی می‌شود

دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی» تلاش کرده که با هدف ایجاد تجربه بهتر برای کاربران خود، همه آنچه که کاربران نیاز دارند را یک جا در صفحه اول خود به آن‌ها نشان دهد. در این به روز رسانی جدید تنها با مشاهده یا تماس با آگهی‌های مورد نظر توسط کاربران، بلافاصله فهرست صفحه اول برای آنها به‌روز می‌شود و کاربران قادر خواهند بود که جدیدترین آگهی‌های مورد نیاز خود را یک‌جا مشاهده کنند؛ حتی اگر همزمان به دنبال خرید بیش از یک کالا یا خدمت باشند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط عمومی دیوار دیوار  اخیرا از قابلیت با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی»، تلاش کرده است تا تجربه جدیدی در خرید و فروش آنلاین ایجاد کند. این قابلیت که در شهرهای بزرگ فعال شده، با استفاده از هوش مصنوعی، آگهی‌های مرتبط با نیاز کاربران را به صورت خودکار نمایش می‌دهد و باعث کاهش ۲۰ درصدی زمان جستجوی کاربران می‌شود. البته دیوار اشاره کرده است که به زودی این قابلیت برای سایر شهرها و سایر جایگاه‌ها آزمایش خواهد شد.
این ویژگی جدید دیوار، دو هدف اصلی را دنبال می‌کند؛ دسترسی سریع‌تر و به روزرسانی فوری. چرا که در این حالت، کاربران دیگر نیازی به جست‌وجوهای طولانی و پیچیده ندارند و آگهی‌های تازه و مرتبط به صورت خودکار به کاربران نمایش داده می‌شوند. از سوی دیگر، با هر تعامل از سوی کاربران، لیست آگهی‌های پیشنهادی به‌روز شده و جدیدترین موارد را به آنها نمایش می‌دهد.
با پیشنهاد هوشمند آگهی، صفحه اول دیوار برای کاربران شخصی‌سازی می‌شود 1

دیوار اشاره می‌کند که با بهبودهای انجام‌شده، کاربران می‌توانند با صرف زمان کمتر و به شکل موثرتری به آگهی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این تغییرات تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش رضایت و سهولت استفاده از دیوار خواهد شد.

تحلیل داده‌های دیوار نشان می‌دهد با پیاده‌سازی این ویژگی، میانگین زمان رسیدن کاربران به آگهی مورد نظرشان ۲۰ درصد کاهش و تعداد کاربرانی که موفق به معامله در دیوار می‌شوند ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین برای کاربرانی که علاقه ندارند از این ویژگی استفاده کنند، در آخرین نسخه اندروید برنامه دیوار امکانی فراهم شده تا کاربران بتوانند پیشنهادات آگهی را غیر فعال کنند. این امکان به زودی در وب و iOS هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی