دیوار اشاره میکند که با بهبودهای انجامشده، کاربران میتوانند با صرف زمان کمتر و به شکل موثرتری به آگهیهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این تغییرات تجربه کاربری را بهبود میبخشد و باعث افزایش رضایت و سهولت استفاده از دیوار خواهد شد.
تحلیل دادههای دیوار نشان میدهد با پیادهسازی این ویژگی، میانگین زمان رسیدن کاربران به آگهی مورد نظرشان ۲۰ درصد کاهش و تعداد کاربرانی که موفق به معامله در دیوار میشوند ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
همچنین برای کاربرانی که علاقه ندارند از این ویژگی استفاده کنند، در آخرین نسخه اندروید برنامه دیوار امکانی فراهم شده تا کاربران بتوانند پیشنهادات آگهی را غیر فعال کنند. این امکان به زودی در وب و iOS هم در دسترس قرار خواهد گرفت.