دیزنی و اسپاتیفای در حال برنامهریزی برای همکاری در کمپین جدیدی که دنیای موسیقی، فیلم و تلویزیون را با هم ترکیب میکند.
در سرویس جدید تبلیغ (پخش دیزنی +، شنوندگان اسپاتیفای) در سراسر بریتانیا، ایرلند، آلمان، ایتالیا و اسپانیا کاربران این شانس را خواهند داشت که توصیههای شخصیسازی شده و همچنین ژانرها و عناوین جدید کاتالوگ دیزنی را بر اساس عادتهای شنیداری خود انتخاب و بررسی کنند.
بخشی از کمپین برند «House of Disney»، ابتکار عمل شنوندگان Spotify را با «شخصیت موسیقیایی» بر اساس آهنگهای مورد علاقهشان تطبیق میدهد. برای مثال، اگر ژانر مورد علاقه کاربر «موسیقیهای احساسی» باشد، محتوایی به آنها توصیه میشود که با سلیقهی کاربر مطابقت داشته باشد، برای مثال به این کاربر پیشنهاد تماشای فیلم Empire of Light داده میشود.
همچنین تبلیغات صوتی، تصویری و ویدیویی به شنوندگان Spotify Free هم نشان داده میشود تا کاربر را تشویق کند از تجربه درونبرنامهای برند هم دیدن کند که این تجربه شامل یک پلی لیست سفارشی و شخصی سازی شده است که کاربر امکان به اشتراک گذاشتن این لیست رو در شبکههای اجتماعی خود دارد.
این تجربه تعاملی نقاط تماس زیادی را بین برند با کاربران به وجود آورده، مانند منوی کشویی یا همان (drop-down) که به کاربران اجازه انتخاب و دسترسی راحت تر به اطلاعات در مورد عناوین خاص Disney را میدهد.