پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همکاری تترلند و دیجی‌پی: «خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی»

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
24 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همکاری تترلند و دیجی‌پی: «خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال تترلند و پلتفرم وام‌دهی دیجی‌پی، همکاری خود را در زمینه بهینه‌سازی استفاده از رمزارزها آغاز کرده‌اند. ارزهای دیجیتال چند سال است که در ابعاد گوناگون زندگی مردم جهان وجود دارند و کسب‌وکارها سعی می‌کنند راه‌هایی را برای مصرف این دارایی‌های رمزنگاری‌شده در زندگی روزمره پیدا کنند. با شروع همکاری تترلند و دیجی‌پی، سرویس خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی راه‌اندازی شد. دیجی‌پی، یکی از شرکت‌های حوزه فین‌تک و از ارائه‌کنندگان سرویس‌های اعتباری و خرید اقساطی است.

با همکاری پلتفرم تبادل رمزارز (تترلند) و پلتفرم وام‌دهی (دیجی‌پی)، کاربران می‌توانند از سرویس BNPL یا «الان بخر، بعداً پرداخت کن» دیجی‌پی با ضمانت رمزارزی استفاده کنند. براساس اطلاعیه روابط‌عمومی دیجی‌پی، این پلتفرم برای اعتباری که به کاربران می‌دهد، از آن‌ها کارمزد یا سودی را دریافت نمی‌کند.
تترلند نیز خود را به‌عنوان پلتفرم تبادل ارز دیجیتال که زیرساخت لازم برای ضمانت‌گذاری با رمزارز را برای کاربرانش فراهم کرده، معرفی می‌کند. کاربران برای استفاده از سرویس مشترک این دو پلتفرم، می‌توانند دارایی رمزارزی تتر خود در صرافی تترلند را به‌عنوان ضمانت برای دریافت اعتبار خرید BNPL از دیجی‌پی قرار دهند.

چرا خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی؟

خرید اعتباری یکی از روش‌های محبوب خریداران از جمله مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی است. دیجی‌پی نیز با توجه به افزایش علاقه‌ مردم به خرید اعتباری، سرویس BNPL یا «الان بخر، بعداً پرداخت کن» را ارائه کرده‌است.

یکی از چالش‌های پلتفرم‌های اعتباری مانند دیجی‌پی، دریافت ضمانت بابت تسویه اعتبار یا اعتبارسنجی است. از طرفی، رمزارزها همواره یکی از گزینه‌‌های اعتبارسنجی محسوب می‌شوند اما کسب‌وکارها از آن‌ها برای دریافت ضمانت استفاده نمی‌کنند. به همین خاطر، دیجی‌پی و تترلند به فکر استفاده از این سرمایه‌های رمزنگاری‌شده به‌عنوان شاخصی برای اعتبارسنجی افتادند.

سرویس BNPL چیست؟

سرویس «الآن بخر، بعداً پرداخت کن» (Buy Now Pay Later) یکی از سرویس‌های خرید اعتباری دیجی‌پی است. این سرویس در ابتدای ماه برای کاربران دیجی‌پی فعال می‌شود و آن‌ها برای استفاده از این سرویس یک ماه فرصت دارند؛ کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند باید بدهی خود را از یکم تا پنجم ماه بعد تسویه کنند. خوش‌حساب و معتبر بودن کاربر متقاضی دریافت این اعتبار به‌کمک روش‌های سنجش رتبه اعتباری مشخص می‌شود.

برای مثال، دیجی‌پی به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمت BNPL ابتدا میزان اعتبار اختصاص‌یافتنی به کاربر را  با کمک یکی از روش‌های اعتبارسنجی مشخص می‌کند و این اعتبار در ابتدای ماه برای او فعال می‌شود. کاربر دریافت‌کننده BNPL یک ماه فرصت دارد تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی مثل دیجی‌کالا، دیجی‌کالاجت، اتاقک، کارناوال، انتخاب و هماتیت گلد خرید کند و بدهی خود را در ابتدای ماه بعد بپردازد.

مزایای سرویس مشترک تترلند و دیجی‌پی

از مزایای استفاده از سرویس خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی تترلند و دیجی‌پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت رمزارزی تتر از یک میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومن (حداکثر معادل ۸۰٪ ارزش ضمانت) در ماه
  • بدون کارمزد

براساس اطلاعیه دیجی‌پی، کاربران این پلتفرم می‌توانند برای دریافت اعتبار دیجی‌پی با ضمانت کیف پول تترلند اقدام کنند. کاربرانی که در تترلند حساب نداشته‌اند نیز پس از ثبت‌نام و خرید تتر، می‌توانند از دیجی‌پی اعتبار بگیرند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات