سنجاب
اخبار

دیجی‌نکست از لوگو و شعار برند جدید خود رونمایی کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
19 آذر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیجی‌نکست از لوگو و شعار برند جدید خود رونمایی کرد

مجموعه دیجی‌نکست در راستای تغییرات لوگوی دیجی‌کالا، از لوگو و شعار برند جدید خود رونمایی کرد. در لوگوی جدید رنگ‌های متنوع‌تری به کار گرفته شده و شعار برند از «اینجا آینده است» به «آینده اینجاست» تغییر کرده است.

به گزارش دی‌ام برد، نشست خبری دیجی‌نکست با محوریت ری‌برندینگ و ارائه آخرین اخبار و دستاوردهای سرمایه‌گذاری دیجی نکست برگزار شد. در این نشست ضمن رونمایی از لوگوی جدید، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل دیجی نکست به شرح عملکرد مجموعه و برنامه‌های آینده پرداختند.

براساس اعلام مدیران دیجی‌نکست در این رویداد، پس از آنکه دیجی‌کالا لوگوی خود را تغییر داد و حرف «D» را از آن حذف کرد، دیگر برندها و مجموعه‌های وابسته و همکار با دیجی‌کالا نیز به‌منظور هم‌راستا شدن با آن، لوگوی خود را به‌روزرسانی کردند. دیجی‌نکست نیز یکی از این مجموعه‌ها است که با تغییر هویت بصری و به‌کاربردن رنگ‌های گرم‌تر در لوگوی خود، سعی در پویایی بیشتر مجموعه خود داشته است.

طبق اعلام دیجی‌نکست، هدف از این تغییر، ایجاد لوگویی است که نمایانگر مجموعه دیجی‌نکست به‌عنوان مرکز نوآوری دیجی‌کالا و قلب تپنده نوآوری در کشور باشد و به طور هم‌زمان با دیجی‌کالا و مأموریت اصلی این برند هم‌راستا شود. در لوگوی جدید رنگ‌های متنوع‌تری به کار گرفته شده و شعار برند از «اینجا آینده است» به «آینده اینجاست» تغییر کرده است.

دیجی‌نکست از لوگو و شعار برند جدید خود رونمایی کرد 1

چشم‌انداز دیجی‌نکست تبدیل‌شدن به لیدر سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی است

حمید محمدی، رئیس هیئت‌مدیره دیجی‌نکست در این نشست گفت: «در حدود ۶ سال پیش بود که باتوجه‌به گسترش دیجی‌کالا و نیاز واضح آن به تمرکز بر تکنولوژی، ایده ایجاد مجموعه دیجی‌نکست شکل گرفت. پس از بررسی و مشاهده کشورهای خارجی، تصمیم گرفتیم تا بر هوش مصنوعی و افرادی که توانایی ارتقا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را دارند، سرمایه‌گذاری کنیم. هم اکنون ۲۶ استارت‌آپ به‌صورت لایو در دیجی‌نکست سرمایه‌گذاری شده و به کار خود ادامه می‌دهند. در مجموع نیز ۶۱ استارت‌آپ در دیجی‌نکست پذیرش شده‌اند. چشم‌انداز دیجی‌نکست در سال آینده تبدیل‌شدن به لیدر سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری در تعداد بالایی از استارت‌آپ‌ها است. ما برای این چشم‌انداز دو نیازمندی داریم: یک افزایش حجم سرمایه‌گذاری و همکاری با هم‌سرمایه‌گذارها (خصوصی و دولتی) و مورد دوم بهبود زیرساخت‌های مناسب هوش مصنوعی. باید بدانیم تنها با یک بازیگر کارها پیش نمی‌رود. مانند دیگر کشورها، ما در ایران نیز به اکوسیستمی نیاز داریم که شامل شرکت‌ها، پلتفرم‌های مختلف و حتی دولت و صندوق‌های سرمایه‌گذاری باشد. همه بازیگران این اکوسیستم باید با یکدیگر همکاری کنند تا اتفاقات بزرگ رخ دهد.»

دیجی‌نکست از لوگو و شعار برند جدید خود رونمایی کرد 2

گنجه و آپ‌تایم موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های دیجی‌نکست بوده‌اند

کیوان محیط مافی، مدیرعامل دیجی‌نکست با اشاره به اینکه نوآوری، توانمندسازی و سرمایه‌گذاری اهداف دیجی‌نکست هستند، اشاره کرد که گنجه و آپ‌تایم موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های دیجی‌نکست بوده‌اند. کاربو و دژینو نیز در مرحله بعد به درآمد رسیده‌اند.

حدود ۵۰ درصد درآمد گنجه از تبلیغات است

کیوان مافی در پاسخ به دی‌ام برد در رابطه‌ با تبلیغات سرویس گنجه گفت: «در دنیا کمتر این اتفاق افتاده است که از لاکر به‌عنوان ابزار مارکتینگی استفاده شود و بیشتر، درآمد از طریق تحویل مرسوله و یا روش‌های دیگر، حاصل می‌شود؛ اما فکر می‌کنم در حال حاضر و به‌خصوص پس از افزایش لوکیشن‌ها، نصف درآمد گنجه از طریق تبلیغات حاصل می‌شود. قیمت‌گذاری این تبلیغات بسته به مذاکرات و محلی که صندوق‌ها قرار دارند متفاوت است.»

محمدی نیز در پاسخ به دی‌ام برد افزود: «قیمت‌گذاری این تبلیغات بستگی به فودهال و محلی دارد که گنجه‌ها در آن نصب شده‌اند؛ مانند هر مدیای دیگر که ارزشش به میزان دیده‌شدن آن است.»

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

ادزتو