پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مسابقه دیجی‌کالا پرایز برگزار شد: بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه تغییر می‌کند

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
2 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسابقه دیجی‌کالا پرایز برگزار شد: بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه تغییر می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز توسط این مارکت‌پلیس و با همکاری «بسته‌ها» رویداد بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی ایران، هفته گذشته برگزار و طرح جدید بسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی مشخص شد.

براساس گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا این مسابقه با موضوع «خلق راه‌حل‌های نوآورانه دیزاین بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا، برای ایجاد ارتباط حسی با مخاطبان» از خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و ۱۸۳ اثر از ۷۸ طراح در آن شرکت کردند.

داوران این مسابقه که از کشورهای روسیه، امارات عربی متحده، هلند و ایران بودند در نهایت طرحی از محمدرضا پارسا و علی حبیب‌الهی را با نام «ایران» به عنوان رتبه اول طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا اعلام کردند.

طرح «ایران»؛ رتبه اول و برنده جایزه طلا         

مسابقه دیجی‌کالا پرایز برگزار شد: بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه تغییر می‌کند 1

طرح «ایران»؛ رتبه اول و برنده جایزه طلا

حانیه ادهم و امیرحسین کشاورز با بسته‌بندی انیمیشن‌باکس و محمدسعید حسینی و محسن کوفیانی با بسته‌بندی DigiBag، رتبه‌های بعدی این مسابقه و جایزه نقره و برنز را به دست آوردند و آزاده یافتیان برای بسته‌بندی آکاردئونی هم به عنوان منتخب بسته‌ها معرفی شد.

مسابقه دیجی‌کالا پرایز برگزار شد: بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه تغییر می‌کند 2

طرح «انیمیشن‌باکس»؛ رتبه دوم و برنده جایزه نقره

مسابقه دیجی‌کالا پرایز برگزار شد: بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه تغییر می‌کند 3

طرح «DigiBag»؛ رتبه سوم و برنده جایزه برنز

گفته می‌شود علاوه بر جایزه ۵۰ تا ۱۰ میلیون تومانی که به رتبه اول تا سوم مسابقه تعلق گرفت، طرح برنده توسط دیجی‌کالا خریداری شد و قرار است در بعضی کمپین‌های آینده این فروشگاه آنلاین برای بسته‌بندی سفارش‌های مشتریان استفاده شود. نخستین جعبه‌ها با طرح بسته‌بندی «ایران» در بازه اسفند ماه به دست مشتریان دیجی‌کالا خواهد رسید.

روابط عمومی دیجی‌کالا درباره ویژگی طرح‌های ارسالی این مسابقه نیز اضافه می‌کند: خلاقیت بی‌حد و مرز، میزان کنجکاوی شرکت‌کننده در مورد کاربران هدف، نیاز کاربران و همینطور کسب‌وکار دیجی‌کالا مهمترین ویژگی‌هایی بود که در طرح‌های ارسال شده به این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت. برای اطلاع دوره‌های بعدی دیجی‌کالا پرایز و یا بازدید از آثار برگزیده به این صفحه مراجعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

هارمونی