پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری می‌شه»، تازه‌ترین کمپین نیکوکاری دیجی‌کالا مهر

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
30 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
«اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری می‌شه»، تازه‌ترین کمپین نیکوکاری دیجی‌کالا مهر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم دیجی‌کالا مهر که با هدف تامین کالاهای مورد نیاز موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد راه‌اندازی شده است، به مناسبت‌های مختلف، از نیکوکاران دعوت می‌کند تا از موسسات و مراکز نیکوکاری حمایت کنند. به گفته روابط‌عمومی دیجی‌کالا مهر، آن‌ها به تازگی کمپین «اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری میشه» را برای کمک به «کودکان کار»، «زنان و دختران آسیب‌دیده»، «کودکان مبتلا به بیماری قلبی» و «حیوانات آسیب‌دیده» طراحی کرده‌اند. نیکوکاران برای شرکت در این کمپین می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ مرداد به وب‌سایت دیجی‌کالا مهر مراجعه کنند.

روابط‌عمومی دیجی‌کالامهر در توضیح کمپین «اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری می‌شه» گفت: «با تقویت حس همدلی در افراد و بی‌تفاوت نبودن نسبت به معضلات اجتماعی «دنیا به جای بهتری تبدیل می‌شود». این کمپین با یادآوری حس «همدلی و همراهی» در افراد، آن‌ها را متوجه تاثیر حمایت‌هایشان می‌کند، به طور مثال برای کودکان کار، تاثیر مشارکت افراد در تامین نوشت‌افزار مورد نیاز کودکان کار، باعث می‌شود این کودکان با دغدغه کمتری به تحصیل بپردازن. در حوزه محیط زیست و حیوانات، با تامین تجهیزات برای تیمار و درمان حیوانات آسیب‌دیده، این حیوانات به محیط زیست برمی‌گردند. در حوزه زنان سرپرست خانوار، همدلی افراد منجر به تجهیز خانه‌ای امن برای زنان در معرض خشونت خانگی می‌شود. و در حوزه درمان و تامین اقلام مورد نیاز کودکان مبتلا به بیماری قلبی، موجب تسریع فرآیند درمان و بهبود این کودکان خواهد شد.»

همکاران دیجی‌کالا مهر در کمپین «اگه کنارم باشی،‌ دنیا جای بهتری می‌شه» 

براساس اطلاعیه دیجی‌کالا مهر،‌ آن‌ها در این کمپین با چهار موسسه همکاری می‌کنند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سازمان حفاظت از محیط زیست و حیوانات: این سازمان در زمینه امداد و نجات، احیای حیات‌وحش و پایان رنج حیوانات شهری فعالیت می‌کند.
  • خیریه زنجیره امید: این خیریه از تیر ماه ۱۳۸۶ شروع به کار کرده و به کودکان زیر ۱۸ سال خدمات درمانی ارائه می‌کند. این خدمات در سه بخش قلب، ارتوپدی و ترمیمی هستند.
  • موسسه صبح رویش: این مدرسه‌‌ی غیردولتی به کودکان کار کمک می‌کند تا علاوه بر ادامه تحصیل، مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند. صبح‌ رویش همچنین تمام نیازهای خوراک، درمان، پوشاک و آموزش ۹۷۶ کودک کار و آسیب‌پذیر را در ۷ مرکز به‌عهده دارد.
  • موسسه آتنا: این سازمانی غیردولتی و غیرانتفاعی در دی ماه سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شده و در دو حوزه پیشگیری و مداخله در آسیب‌های اجتماعی و با هدف توانمندسازی زنان و دختران، فعالیت خود را آغاز کرده است. آتنا در زمینه‌هایی چون آموزش، کارآفرینی و پشتیبانی مالی به خانواده‌های تحت پوشش این موسسه کمک می‌کند.

طبق اعلام روابط‌عمومی دیجی­‌کالا­ مهر، علاوه بر این چهار موسسه که در کمپین «اگه کنارم باشی،‌ دنیا جای بهتری می‌شه» با‌ آن‌ها همکاری می‌کنند، این سازمان با بیش از ۷۰ موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در ۷ حوزه محیط‌زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان و… همکاری می‌کند. براساس آمار اعلام‌شده از سوی دیجی‌کالا مهر، بیش از ۱۳ هزار نفر تاکنون از طریق این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا کرده‌اند که مبلغ این کالاهای اهدا شده در مجموع به بیش از ۵ میلیارد تومان می‌رسد. برای شرکت در طرح نیکوکاری «اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری میشه» به وبسایت دیجی‌کالا مهر مراجعه کنید.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات

اسمارتک