کمپین محیطی جدید دیجیکالا در تهران، با هدف معرفی تغییرات جدیدش در بخش سوپرمارکتی
دیجیکالا با هدف ایجاد آگاهی از برند برای تغییرات جدید سوپرمارکت دیجیکالا، کمپین محیطی اجرا کرد.
به گزارش دیام برد، دیجیکالا به تازگی در حال اجرای یک کمپین محیطی با محوریت خرید از سوپرمارکت دیجیکالا است. این کمپین تبلیغات محیطی با هدف ایجاد آگاهی از برند برای سوپرمارکت دیجیکالا و با تمرکز بر ارزشهایی مانند خرید اعتباری و ارسال ۴۵ دقیقهای اکران شده است و تا ۱۵ شهریور ماه نیز ادامه دارد.
دیجیکالا اخیرا امکان ارسال فوری برای کالاهای سوپرمارکتی را فراهم کرده است. در این سرویس کاربران دیجیکالا در تهران، کرج و اصفهان میتوانند کالاهای سوپرمارکتی خود مانند نان، میوه، سبزیجات،شیرینی و آبمیوه را که تا پیش از این مانند سایر کالاهای دیجیکالا آنها را در بازه زمانبندی شده تحویل میگرفتند، در ۴۵ دقیقه دریافت کنند.
البته بنابراعلام دیجیکالا، کاربرانی هم که برای آنها تخفیف و تنوع اهمیت بیشتری دارد، میتوانند از امکان «پرتخفیف و متنوع» استفاده کنند و سفارش خود را در بازههای زمانبندی شده تحویل بگیرند.
دیجیکالا اعلام کرده است که در این قسمت اجناس با تخفیفهای متنوع و تا ۵۰ درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار دارد و علاوهبراین، کاربران میتوانند با دریافت اعتبار از دیجیپی خریدهای خود را به صورت اعتباری پرداخت کرده و در ابتدای ماه یا به صورت چهار ماهه هزینه آن را بپردازند. به نظر میرسد این دو مزیتی که دیجیکالا در گفتوگو با رسانهها به آن اشاره کرده، در اجرای کمپینهای محیطی این پلتفرم نیز مورد توجه قرار گرفته است.