![بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس 14 بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/07/پاریسس-300x183.jpg)
شبکه اجتماعی دیجیکالا راهاندازی شد؛ کاربران از این پس میتوانند یکدیگر را دنبال کنند
![مرجان عبدی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/cropped-photo_6017112005191776273_m-e1714978567162-64x64.jpeg)
![شبکه اجتماعی دیجیکالا راهاندازی شد؛ کاربران از این پس میتوانند یکدیگر را دنبال کنند 1 شبکه اجتماعی دیجیکالا راهاندازی شد؛ کاربران از این پس میتوانند یکدیگر را دنبال کنند](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/03/Screen-Shot-1402-12-24-at-16.57.12.png)
کاربران دیجیکالا میتوانند از این به بعد در حساب کاربریشان پروفایل عمومی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دیجیکالا پروفایل عمومی یکی از جدیدترین خروجیهای تیم مگنت و پروژه دیجیکالا سوشال است که به کاربران این فروشگاه اینترنتی کمک میکند با برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در بستر دیجیکالا و شنیدن نظرات و تجربههایشان، انتخاب و خرید مطمئنتری داشته باشند. علاوه بر این، کاربران از این به بعد ویدیوهای مرتبطتری با علایق و سلایق خود در دیجیکالا میبینند و با دنبال کردن متخصصان میتوانند در خریدهای خود از آنها ایده و راهنمایی بگیرند. این اقدام بعد از ادغام سرویس لایو شاپینگ و ویدیو شاپینگ دیجیکالا با نام جدید «ببین و بخر« شکل گرفت و در صفحه اصلی دیجیکالا قرار گرفت.
همچنین روابط عمومی این مجموعه در مورد تاثیرات این بخش جدید دیجیکالا از زمان راهاندازی آن اذعان دارد که تاکنون لایکها و کامنتها رشدی تقریبا ۲.۵ برابری داشته است و همچنین بازدید لایوها ۲.۵ تا ۳ برابر شده است که میتوان لایو رونمایی از سامسونگ را مثال زد که بیش از ۷۰۰۰ نفر فقط از دیجیکالا و بخش ببین و بخر تماشا کردند.
دیجیکالا پیرامون تعامل با تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها اضافه میکند که برنامههای برای همکاری با این افراد بصورت مالی و پروژهای دارد و با برگزاری مسابقه و چالشهایی سعی میکند جایزههای مالی برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کند.
هماکنون تمام کاربران این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن دیجیکالا و ورود به بخش مگنت، پروفایل عمومی خود را تنظیم کرده و با دنبال کردن افراد مختلف در بستر دیجیکالا، انتخاب و خریدهای هدفمندتری را تجربه کنند.
دیجیکالا عنوان میکند که هیچ اطلاعاتی بدون اجازه خود کاربر، روی پروفایل عمومی او به نمایش در نمیآید و تمامی اطلاعات و خریدها فقط با تایید کاربران منتشر میشوند. ضمن این که همه این اطلاعات قابل حذف و ویرایش هستند.
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)
تجربه کاربری بد
جامعه کاربران محدود
به زور نمی شه سوشال کامرس رو به مردم تحمیل کرد.
اینطوری شکل نمی گیره.
سوشال کامرس ایران یعنی ترکیب اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ بیزنس.
دیجی کالا داره پولشو هدر میده و کارتش رو بیهوده روی مگنت می سوزونه.
از ما گفتن