پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیجی‌کالا سرویس خدمات گارانتی و تعمیر را در شعبه مرکزی راه‌اندازی کرد

مهسا بهادری مهسا بهادری
6 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیجی‌کالا سرویس خدمات گارانتی و تعمیر را در شعبه مرکزی راه‌اندازی کرد

شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس افتتاح شد. این شعبه در تهران و در طبقه دوم بازار موبایل قرار دارد تا پاسخگوی نیازهای مصرف‌کنندگان کالاهای الکترونیک باشد.

دیجی‌کالا سرویس از سال ۱۳۹۸ کار ارائه خدمات برای کالاهای الکترونیکی آغاز کرده و به عنوان یکی از گارانتی‌های معتبر کشور خدمات مختلفی مانند تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

در شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس خدمات تعمیر و گارانتی به کالاهای الکترونیک یعنی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، هدفون، اسپیکر و کنسول بازی، ارائه می‌شود. گارانتی کالاهای الکترونیکی بدون گارانتی از دیگر خدمات شعبه حضوری دیجی‌کالا سرویس است.

در شعبه حضوری دیجی‌کالا سرویس ، خدمات مرکز فقط به مشتریان دیجی‌کالا اختصاص ندارد و کسانی که خریدشان را از دیجی‌کالا انجام نداده‌اند هم می‎‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

روابط عمومی دیجی‌کالا سرویس پیرامون خدمات این مجموعه اعلام می‌کند برای پرداخت هزینه‎‌های گارانتی، تعمیر، بیمه و خرید از دیجی‌کالا می‌توانید از وام‌های دیجی‌پی استفاده کنید. این وام پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن دیجی‌پی و ارائه چک، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضی پرداخت می‌شود.

یک گنجه هوشمند هم در دیجی‌کالا سرویس قرار داده شده و مشتریان دیجی‌کالا با انتخاب گزینه دریافت حضوری هنگام ثبت سفارش و انتخاب گنجه شعبه بازار موبایل ایران، می‌توانند سفارش‌های خود از دیجی‌کالا را تحویل بگیرند.

دیجی‌کالا بیزنس هم در این مرکز مکانی برای انعقاد قراردادهای دو طرفه میان شرکت‌ها و بیزینس‌ها دارد و کسب‌وکارها و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در این شعبه به انعقاد قرارداد بپردازند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی