سنجاب
اخبار
دیجی‌کالا جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا ادغام شد؟

دیجی‌کالا با کمپین سرویس سوپرمارکت به استقبال یلدا رفت

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
28 آذر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیجی‌کالا با کمپین سرویس سوپرمارکت به استقبال یلدا رفت

دیجی‌کالا به مناسبت شب یلدا کمپینی را برای سرویس سوپرمارکت خود طراحی کرده و به اجرا درآورده است. این کمپین در فازهای محیطی و دیجیتال و در قالب‌های وب‌سایت، اپلیکیشن دیجی‌کالا، تبلیغات بنری و بیلبوردهای شهری اجرا شده و هدف اصلی آن آشنایی کاربران با امکانات متنوع سوپرمارکت دیجی‌کالا بوده است.

به گزارش دی‌ام برد، دیجی‌کالا به مناسبت شب یلدا کمپینی را برای سرویس سوپرمارکت خود اجرا کرده که در آن تلاش کرده تا با ارائه تخفیف‌های گوناگون در این کمپین، سرویس سوپرمارکت خود را به‌عنوان یک سرویس فوری و متنوع معرفی کند.

کمپین یلدای دیجی‌کالا در فازهای محیطی و دیجیتال و در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا، تبلیغات بنری در پلتفرم‌های پرمخاطب، پری‌رول و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردهای شهری در تهران، مشهد، کرج، شیراز و اصفهان و همکاری با اینفلوئنسرها و پوشش خبری در رسانه‌های آنلاین به اجرا درآمد. به گفته دیجی‌کالا شبکه‌های اجتماعی و بیلبوردهای شهری بیشترین سهم را در بازدهی این کمپین داشته‌اند.

طبق اعلام دیجی‌کالا، هدف اصلی این کمپین آشنایی کاربران با خدمات متنوع و ارزش‌های کلیدی سوپرمارکت دیجی‌کالا و نشان‌دادن آن به‌عنوان یک راهکار کامل برای خرید روزانه بوده است.

سوپرمارکت دیجی‌کالا با دیجی‌کالا جت متفاوت است

دیجی‌کالا در رابطه با تفاوت بین سوپرمارکت دیجی‌کالا و دیجی‌کالا جت، اشاره کرده است که سوپرمارکت دیجی‌کالا تنها شامل خدمات فوری دیجی‌کالا جت نیست و خدمات جامع‌تری دارد و هدف این کمپین، معرفی دو سرویس کلیدی «سوپرمارکت فوری» و «سوپرمارکت پرتخفیف» بوده است که در سرویس اول کاربران می‌توانند از فروشگاه‌های اطراف خود خرید کرده و در کمتر از ۴۵ دقیقه سفارش را تحویل بگیرند و درسرویس دوم می‌توانند با تخفیف‌های ویژه و تنوع بالاتر خرید خود را انجام دهند.

دیجی‌کالا با کمپین سرویس سوپرمارکت به استقبال یلدا رفت 1

تأکید ما بر تنوع بالای محصولات بود

صدف صادقی کارشناس کمپین و محتوا در دیجی‌کالا دررابطه‌با این کمپین به دی‌ام برد گفت: «در این کمپین، ما تلاش کردیم تا تجربه‌ای جدید و جذاب از خرید سوپرمارکتی برای کاربران رقم بزنیم. پیشنهادها ما شامل: تخفیف‌های ویژه روی محصولات منتخب و از برندهای معتبر و محبوب، امکان تحویل فوری سفارش در کمتر از ۴۵ دقیقه از طریق سوپرمارکت فوری، معرفی خرید اعتباری از طریق سرویس دیجی‌پی برای هر دو نوع سوپرمارکت و تأکید بر تنوع بالای محصولات بود.»

افزایش تعداد سفارش‌ها با تخفیف‌های این کمپین

طبق گفته دیجی‌کالا استقبال از این کمپین بسیار مثبت بوده و این مجموعه توانسته در تعداد سفارش‌ها، ارزش کل خریدها (GMV)، جذب کاربران جدید و میزان وفاداری کاربران فعلی افزایش چشمگیری تجربه کند. همچنین ترافیک ارگانیک آن نیز به دلیل اجرای برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های رسانه‌ای رشد مناسبی داشته است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...