بیش از ۱۰۸ هزار کاربر جدید در بازه بلکفرایدی اولین خرید خود را از دیجیکالا انجام دادند
فهرست مطلب
در کمپین بلک فرایدی امسال دیجیکالا بیش از ۴۰ میلیون کاربر یکتا به این فروشگاه اینترنتی سر زدهاند و بیش از ۵.۱ همت فروش در این ایام انجام شده است. به گفته دیجیکالا در کمپین بلک فرایدی ۱۰۷,۸۶۷ نفر اولین خرید خود را از این فروشگاه انجام دادند.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی دیجیکالا، در کمپین بلک فرایدی امسال دیجیکالا و در تاریخ یکم تا دهم آذرماه، بیش از ۴۰ میلیون کاربر یکتا به این فروشگاه اینترنتی سر زدهاند و بیش از ۵.۱ همت فروش در این ایام انجام شده است. این آمار تقریباً دوبرابر بازدیدهای یکتای سال گذشته دیجیکالا است که ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بود. به گفته دیجیکالا در کمپین بلک فرایدی ۱۰۷,۸۶۷ نفر اولین خرید خود را از این فروشگاه انجام دادند.
براساس آماری که دیجیکالا اعلام کرده است، بلک فرایدی ۱۴۰۳ این مجموعه منجر به فروش ۸ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۶۴ کالا و رساندن آن به دست مشتریان شد؛ تعداد سفارشاتی که نسبت به آمار ۵ میلیونی سال گذشته رشد قابلتوجهی داشته است.
پیشتازی بوشهریها در سبدهای خرید لاکچری
مطابق سال گذشته که مردم بوشهر گرانترین سبدهای خرید را داشتند، امسال نیز نام آنان در صدر فهرست لاکچریترین خریداران ثبت شد. پس از بوشهر، تهران، هرمزگان، کرمان، یزد و قم استانهایی بودند که گرانترین سبدهای خرید را تشکیل دادند.