پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال: بیش از ۵ میلیون کالای فروخته‌شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت‌شده

الهه صالحی الهه صالحی
9 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال: بیش از ۵ میلیون کالای فروخته‌شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت‌شده
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی‌کالا اخیرا آماری را در خصوص بزرگ‌ترین حراج سال یا بلک فرایدی امسال خود منتشر کرده که از یکم تا هفتم آذر اجرا شد. این آمار نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، بیشتر از ۵ میلیون کالا در پلتفرم دیجی‌کالا فروخته شده و بیشتر از یک میلیون سفارش به ثبت رسیده است.

این پلتفرم همچنین اشاره کرده است که در این مدت ۷۱ میلیون بازدید یکتا توسط ۲۵ میلیون کاربر یکتا از دیجی‌کالا انجام شده است.

بنابر ادعای این پلتفرم بیشتر از ۱۱ میلیون نفر از مسابقه شکارگنج استقبال کرده‌اند و روی‌هم رفته ۳۰۰ میلیارد تومان تخفیف به کاربران تعلق گرفته است.

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال: بیش از ۵ میلیون کالای فروخته‌شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت‌شده 1

۱۲ میلیون بازدید روزانه کمپین

آمار دیجی‌کالا نشان می دهد که در سه روز ابتدایی این کمپین این پلتفرم روزانه بیشتر از ۱۲ میلیون بازدید داشته است. این یعنی دیجی‌کالا در هر ساعت بیشتر از ۵۰۰ هزار بازدید را تجربه کرده‌است. نمودارها همچنین نشان می‌دهند که عمده فعالیت کاربران در فاصله ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بوده است.

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال: بیش از ۵ میلیون کالای فروخته‌شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت‌شده 2

براساس اعلام روابط عمومی دیجی‌کالا، گوشی، ساعت هوشمند و ایرپاد و کالاهای دیجیتال این چنینی بیشترین عبارات جست‌وجو شده در روز اول و دوم بلک‌فرایدی دیجی‌کالا بوده‌اند.

اآمارهایی که دیجی‌کالا در اختیار رسانه‌ها قرار داده، نشان می‌دهد که ۱۰ محصول پرفروش بلک‌فرایدی به لحاظ تعدادی بیشتر شامل مواد غذایی و بهداشتی بوده‌ است و کالاهایی مانند اسپاگتی زر ماکارون، پنیر فتا هراز، انواع رب‌گوجه، انواع شوینده، نوار بهداشتی و … بیشترین فروش تعدادی را داشته‌اند.

از سوی دیگر، گوشی‌های هوشمند بیشترین فروش به لحاظ ریالی را در این کمپین داشته‌اند و بیشترین ارزش فروش مربوط به گوشی‌های اپل، سامسونگ و شیائومی است.

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال: بیش از ۵ میلیون کالای فروخته‌شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت‌شده 3

آمارهای دیجی‌کالا از پراکندگی سفارش محصول در استان‌های مختلف ایران نشان می‌دهد که تهرانی‌ها با اختلاف خیلی زیاد بیشتر از سایر استان‌ها در این بازه زمانی از دیجی‌کالا خرید کرده‌اند. اصفهان، البرز، خراسان رضوی و مازندران نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. بنابر اعلام دیجی‌کالا، روستای کوهک، بخش بم‌پشت در شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان نیز دورترین جایی بوده است که در آن سفارش ثبت شده‌ است و ۱۴۳۷ کیلومتر از مبدا ارسال محصول فاصله داشته است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات