پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بیانیه دیجی‌کالا، پس از پلمب ۱۰ روزه دفاتر اداری این شرکت

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
12 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیانیه دیجی‌کالا، پس از پلمب ۱۰ روزه دفاتر اداری این شرکت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی‌کالا به پلمب دفاتر اداری این شرکت واکنش نشان داد و بیانیه‌ای را منتشر کرد. دفاتر اداری دیجی‌کالا از روز یکشنبه یکم مرداد ماه به دلیل انتشار عکس کارکنانش پلمب شده‌بود. در بیانیه این بازار اینترنتی که با عنوان «بیانیه دیجی‌کالا پس از پلمب دفاتر اداری» منتشر شده، آمده است: «قانون‌شکنی در این عکس مورد تایید مدیریت شرکت نمی‌باشد و حساب‌های رسمی دیجی‌کالا در شبکه‌های اجتماعی نه تنها هیچ دخالتی در انتشار آن نداشته‌اند، بلکه از اینکه اعتقادات و احساسات اکثر مردم کشور عزیزمان را جریحه دار کرد، قابل عذرخواهی می‌باشد. بی حجابی و انتشار آن برخلاف آیین‌نامه‌های داخلی دیجی‌کالا است و این شرکت همانند همه کسب‌وکارهای فعال در کشور، همواره خود را ملزم به رعایت همه قوانین کشور می‌داند.»

بیانیه دیجی‌کالا، پس از پلمب ۱۰ روزه دفاتر اداری این شرکت 1

در ادامه این بیانیه، دیجی‌کالا با اشاره به تلاش کسب‌وکارها و اعتماد مشتریان، امیدوار است که دفاتر اداری این شرکت از پلمب خارج شود. حسین اسلامی، رییس سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای استان تهران نیز در خصوص شرایط پیش‌آمده برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها گفت: «در شرکت‌های دانش بنیان جنس افراد خیلی متفاوت با اقتصاد سنتی نیست ولی این شرکت‌ها بیشتر زیر ذره بین و انتقاد هستند ولی بنای آنها بر هنجارشکنی و بی‌قانونی نیست.»

 رییس سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای استان تهران، همچنین در مورد پلمب دیجی‌کالا و فیلتر شدن برخی از استارت‌آپ‌ها اظهار داشت: «معتقدم که ضوابط در این استارت‌آپ‌ها رعایت نشده است. دیجی کالا ۱۰ روز است که پلمب است و ۳ هزار نفر نتوانستند سر کار بروند. در داخل شرکت‌ها کمیته انضباطی داریم و در بیرون شرکت پرونده قضایی تشکیل می‌شود تا به این نوع تخلفات رسیدگی شود.»

بخوانید  گزارش حضور دارت ادز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۲

بیانیه دیجی‌کالا، پس از پلمب ۱۰ روزه دفاتر اداری این شرکت 2

دیجی‌کالا علاوه بر انتشار بیانیه در وب‌سایتش، متنی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت: «در پی پلمب دفتر مرکزی، ضمن برخورد با فرد متخلف، اعلام می‌نماید هنجارشکنی مورد تایید مدیریت دیجی‌کالا نمی‌باشد و این شرکت، خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌داند.»

بعداز‌ظهر امروز، دوازدهم مرداد ماه، هر دو دفتر دیجی‌کالا رفع پلمب شده و مشکل این کسب‌وکار برطرف شده‌است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات