پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حضور دیجی‌اکسپرس در نمایشگاه پست با راه‌کارهای تازه در دنیای لجستیک

الهه صالحی الهه صالحی
9 خرداد 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حضور دیجی‌اکسپرس در نمایشگاه پست با راه‌کارهای تازه در دنیای لجستیک
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی ‌اکسپرس از فعالان حوزه لجستیک و مدیریت تدارکات در زنجیره تأمین کشور است. این شرکت خدمات سریع و مطمئنی را در زمینه دریافت و رساندن کالاهای مختلف از فروشنده به مشتری ارائه می‌کند؛ در این روند با تخصیص سفارش‌ها به نزدیک‌ترین رانندگان، فرایند ارسال سریع و کوتاه می‌شود. این مجموعه این روزها با حضور در نمایشگاه صنعت پست قصد دارد تا با گرد هم آوردن اهالی این صنعت، بستری برای تبادل دانش و طرح دستاوردهای این حوزه فراهم کند.

دیجی اکسپرس خدمات و راه‌کارهای مختلفی از جمله ارسال سریع (Same-Day Delivery)، ارسال در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده (Scheduled Delivery)، تحویل در محل های از پیش تعیین شده (ExpressPoint – Ganje)، و تحویل فوری ۴۵ دقیقه‌ای (Hot Delivery) را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند. سرویس‌های تحویل فوری، تحویل در اکسپرس‌پوینت و ارسال سریع هم اکنون در چندین شهر ایران در حال فعالیت است و دیگر سرویس‌ها در سراسر ایران در دسترس است.

تحویل فوری ۴۵ دقیقه‌ای (Hot Delivery)

هدف سرویس تحویل فوری ارتقای توانایی فروشندگان در ارسال سریع کالا است. دیجی‌اکسپرس سعی دارد با کوتاه‌کردن بازه زمانی فرستادن محصولات، رضایت، سود و تجربه‌های خوشایندتری را برای خریداران و فروشندگان رقم بزند.

ارسال در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده (Scheduled Delivery)

با خدمات دیجی‌اکسپرس، امکان ارسال کالاها در روزهای انتخابی دیگر هم وجود دارد. با برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده، هرکالایی از سمت هر فروشنده‌ای در کمترین زمان ممکن و بی‌هیچ آسیبی به دست مشتریان می‌رسد. جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل کالا در کشور پهناوری مانند ایران به تولید و خلق زیرساخت‌هایی اساسی و هوشمند نیاز دارد. سرویس تحویل برنامه‌ریزی‌شده دیجی‌اکسپرس هم با درک همین نیازها و لزوم وجود همین بسترها شروع به کار کرده است.

حضور دیجی‌اکسپرس در نمایشگاه پست با راه‌کارهای تازه در دنیای لجستیک 1

ارسال سریع (Same-Day Delivery)

امکان رساندن مرسوله‌ با برنامه‌ای مشخص در همان روز هم وجود دارد و به عبارت دقیق‌تر، به‌راحتی می‌توانید محصول خریداری‌شده را در همان روزی دریافت کنید که سفارش را به‌ثبت رسانده‌اید. فاصله درخواست تا دریافت کالاهای مختلف از فروشندگان گوناگون با این خدمات دیجی‌اکسپرس به کمترین زمان ممکن می‌رسد.

تحویل در محل های از پیش تعیین شده (ExpressPoint – Ganje)

برای ایجاد رفع مشکلات مربوط به زمان دریافت مرسوله و همچنین سهولت، دقت و بهره‌وری بیشتر در ارسال، دیجی‌اکسپرس مکان‌هایی را در محیط‌های شهری مختلف برای دریافت بسته در زمان دلخواه تعیین کرده‌است. بسته‌های شما هر روز بر اساس تاریخ انتخابی در اکسپرس‌پوینت یا همان مکان‌های تحویل کالا و همچنین کمدهای شهری گنجه قرار می‌گیرد تا شما در زمان مناسب بتوانید به این مکان‌ها مراجعه و بسته‌ی خود را دریافت کنید

حضور دیجی‌اکسپرس در نمایشگاه پست با راه‌کارهای تازه در دنیای لجستیک 2

دیجی‌اکسپرس و ذی‌نفعان سرویس‌های مختلف آن

دیجی‌اکسپرس از سال ۱۳۹۹ وارد اکوسیستم لجستیک هوشمند شده و از همان ابتدا، با چشم‌اندازهای وسیع و همکاری با برترین‌ها سعی در رقم‌زدن تجربه‌های تازه برای فروشندگان و خریداران داشته است. بسته‌های پرشمار دیجی‌کالا هم از سوی دیجی‌اکسپرس در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی فرایند ارسال در سطحی به این وسعت با به‌کارگیری ابزارهای لجستیک هوشمند، طراحی روش‌های بهینه و برنامه‌ریزی‌های دقیق مقدور بوده و دیجی‌اکسپرس با پیش‌برد موفق تمام این موارد در کنار هم نمره خوبی از اکوسیستم لجستیک و ارسال کالا دریافت می‌کند. زندگی در دنیای پرسرعت و متغیر کنونی، نیاز به راه‌کارهای تازه دارد.

دیجی‌اکسپرس هم ایده‌های تازه‌ای برای تزریق رفاه و سرعت به زنجیره تحویل و دریافت مرسوله‌های مختلف در اختیار دارد. این طرح‌های نو و روش‌های خلاقانه با نوعی هم‌افزایی و سود چندجانبه برای همه همراه است. فرقی نمی‌کند که در زنجیره تحویل و دریافت کالا، فروشنده هستید یا خریدار یا واسطه‌ای که مرسوله را جابه‌جا می‌کند. دیجی‌اکسپرس همیشه به بازی‌های برد- برد اعتقاد دارد و برای همین است که در هدف‌گذاری، طراحی فرایندها و پیش‌برد عملیات اجرایی مختلف، تمام ذی‌‌نفعان را در نظر می‌گیرد و به سودآوری برای همه آنها می‌اندیشد.

برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌های صنعت پست و لجستیک می‌توانید به غرفه دیجی‌اکسپرس در مصلی تهران، سالن شبستان مراجعه کنید. شناخت چشم‌اندازهای شرکت، فرصتی بی‌نظیر برای خلق ارتباطات بیشتر فراهم می‌کند. دیجی‌اکسپرس از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، پذیرای علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر خواهد بود.

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات