پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جشنواره اسفندگان، عیدی CRM دیدار به کسب‌وکارها

زهرا محبی زهرا محبی
21 اسفند 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جشنواره اسفندگان، عیدی CRM دیدار به کسب‌وکارها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از کمپین‌های ماه اسفند در بین کسب‌وکارهای ایرانی، کمپین لندینگ پیجی CRM دیدار است. این کمپین دیدار با نام «جشنواره اسفندگان دیدار» به یکی از کمپین‌های مناسبتی عید تبدیل شده است که با تمرکز بر کمک به کسب‌وکارهای ایرانی و عیدی دادن به آن‌ها، سال سخت 1401 را بدرود می‌گوید. هم‌اکنون با استفاده از لینک بالا، برای خرید اکانت 6 ماهه، می‌توانید از کد تخفیف DM6 و برای خرید اکانت 12 ماهه می‌توانید از کد تخفیف DM12 بهره ببرید.

«فرصتی برای نو شدن و حال خوب کسب‌وکارهای ایرانی»

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای نزدیک شدن به هدف کمپین در کمپین‌های لندینگ پیج، طراحی فضایی است که مخاطب کمپین با آن احساس همذات‌پنداری کند. دیدار در این کمپین، با اشاره مستقیم به سختی‌های سال 1401، خود را به عنوان یک CRM ایرانی آماده کمک به کسب‌وکارهایی می‌بیند که از اتفاقات بد و دومینووار این سال ضربات زیادی خورده‌اند. دیدار با جمله «فرصتی برای نو شدن و حال خوب کسب‌وکارهای ایرانی» دیزاین این کمپین را شروع کرده است.

در ادامه، هدف کمپین دیدار را از این جشنواره اسفندگان می‌بینیم: دیدار در روزهای اسفند به پیشوار عید رفته است تا کمک‌حال مشتریان خود باشد. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های امسال و حتی اکنون کسب‌وکارها، افزایش قیمت و ناتوانی در پرداخت هزینه‌های کسب‌وکار است که حداقل بسیاری از کسب‌وکارهای متوسط تا کوچک ایرانی، آن را تجربه کرده‌اند. دیدار با اذعان به این نگرانی، خبر از آپدیت شدن هزینه پکیج‌های دیدار با کمترین میزان افزایش می‌دهد. به گفته دیدار در این کمپین، تمامی قیمت‌ها از 29 اسفند متناسب با وضعیت اقتصادی کشور افزایش داده خواهند شد.

عیدی کسب‌وکارها

عیدی دادن از آن سنت‌های محبوب سال نوی ما ایرانی‌هاست. همین مسئله، وقتی به کمپین‌های تبلیغاتی و پی‌آری مناسبتیِ دم عید می‌رسیم، به یک عنصر معنابخش به کمپین نیز تبدیل می‌شود. در کمپین CRM دیدار نیز، پس از زمینه‌سازی‌ها و کشف مشکل در خصوص سال سخت کسب‌وکارها و نگرانی جهت بالا رفتن هزینه آن‌ها، خبر خوش عیدی به مخاطب داده می‌شود.

جشنواره اسفندگان، عیدی CRM دیدار به کسب‌وکارها 1

دیدار با در نظر گرفتن عیدی، هم برای مشتریان قدیمی و هم برای مشتریان جدید، نوعی استراتژی دوسویه را در کمپین به کار می‌بندد: هم قدمی به سمت وفادارسازی مشتریان گذشته و تلاش برای ریتنشن مارکتینگ (بازگشت مشتری به کسب‌وکار) برمی‌دارد، هم به سمت جذب مشتری جدید حرکت می‌کند. این کار را با اعلام عیدی برای هر دو گروه مشتری می‌کند. این کمپین با نام جشنواره اسفندگان دیدار شرایط خرید از این CRM را فقط برای مشتریان آشنا تسهیل نمی‌کند، بلکه با عیدی سه‌گانه «15 روز استفاده رایگان»، «15 روز اشتراک بیشتر» و «11 درصد تخفیف»، قلاب خود را برای مشتریان جدید نشان می‌دهد.

CRM دیدار

دیدار اشاره می‌کند که مشتریان جدید و قدیمی این CRM می‌توانند در این جشنواره برای سال جدید خود با قیمت‌های قدیمی اشتراک تهیه کنند و مشتریانی هم که تاریخ انقضای اشتراک‌شان سال بعد است، می‌توانند در این جشنواره با قیمت‌های قدیمی اشتراک‌شان را تمدید کنند. همچنین دیدار با اشاره به تعطیلات عید و نگرانی بابت عدم استفاده از CRM، به کاربرانی که در این جشنواره از دیدار خریدی انجام داده‌اند، 15 روز اشتراک بیشتر داده است تا روزهای عید آن‌ها هدر نرود.

این کمپین دیدار، تیری با چند هدف است. ابتدا به کسب‌وکارهای ایرانی کمک می‌کند که با اختلاف قیمت کم و متناسب با وضعیت اقتصادی برنامه CRM خود را با دیدار بچینند. سپس با اشاره به سال 1401 و سختی‌های متعددی که برای کسب‌وکارها داشته است، تلاش می‌کند به فضای ذهنی جامعه مخاطبان خود نزدیک شود. این کمپین به ما القا می‌کند که دیدار در این عید، هم به مشتریان همیشگی و قدیمی خود عیدی داده است و هم به مشتریان جدیدی که تازه می‌خواهند خریدی از دیدار انجام بدهند. کمپین CRM دیدار یکی از کمپین‌های آخر سالی 1401 است که با هدف کمک به حال خوب کسب‌وکارها و فرصتی برای نو شدن اهداف خود را دنبال می‌کند. از اینجا، از این کمپین دیدن کنید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات