پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل ویژگی Goole Discover را برای نسخه دسکتاپ موتور جستجو آزمایش می‌کند

رویا عزیزی رویا عزیزی
23 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل ویژگی Goole Discover را برای نسخه دسکتاپ موتور جستجو آزمایش می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قرار است افزونه گوگل دیسکاور به صورت آزمایشی برای دسکتاپ ارائه شود. افزونه google discover اخبار مهمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با علایق و سرچ‌های او مطابقت دارند.

google discover از سال‌ها پیش برای موتور جست‌وجوی google در گوشی‌های موبایل معرفی شده بود. قرار است نسخه آزمایشی گوگل دیسکاور، این بار برای دستکتاپ ارائه شود. این افزونه برای یک قسمت انتخابی از کاربران گوگل  بطور آزمایشی به نمایش خواهد آمد. افزونه گوگل دیسکاور محتواهای خبری‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با علایق و سرچ‌های کاربر مطابقت دارند.

صفحه دسکتاپ گوگل برای مدت‌ها تغییر نکرده است و تا امروز به‌ سادگی و سرعت عمل شهرت داشت. به همین خاطر ممکن است سادگی صفحه سرچ را بهم بریزد و از سمت همه کاربران مورد استقبال قرار نگیرد. همچنین این که گوگل هیچ گزینه‌ای برای غیرفعال کردن این فید Discover ارائه نمی‌دهد ممکن است برای کاربران آزاردهنده باشد.

غنیمت google discover برای گوگل و کاربرانِ آن

صفحه دیسکاور گوشی‌های موبایل، مجموعه‌ای از صفحات و اخبار را ارائه می‌داد که بازدید آن‌ها معمولا بیشتر هم بود؛ در حالی که تا امروز صفحه اصلی گوگل در دسکتاپ، ساده بود و افراد برای بازدید صفحات باید به نتایج جست‌وجوها رجوع می‌کردند.

افرادی که تا امروز با صفحه ساده گوگل در دسکتاب مواجه بودند قرار است پیش از هر جست‌وجو با صفحه‌ای از خبرها و صفحه‌های پیشنهاد رو‌به‌رو شوند. با عملی شدن این ایده، بازدید صفحه سرچ گوگل و به دنبال آن صفحاتی که در صفحه discover به نمایش درآمده باشند، افزایش خواهد یافت.

بخوانید  گزارش جامع سئو در ایران، توسط تریبون منتشر شد

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات