Marketing Dive: هزینهکرد تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
Marketing Dive، یکی از معتبرترین رسانههای مارکتینگ، اعلام کرد که هزینهکرد تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد. تا پیش از این هر سال میزان هزینه و بودجه کسبوکارها برای تبلیغات روندی صعودی داشت.
هزینهکرد تبلیغات دیجیتال در جهان توسط کسبوکارها در ماه نوامبر نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. این اتفاق برای اولین بار است که از سال ۲۰۲۰ رخ میدهد. کل هزینهکرد تبلیغات دیجیتال در ماه نوامبر در جهان ۹.۴ میلیارد دلار بوده است.