پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

Marketing Dive: هزینه‌کرد‌ تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد

زهرا محبی زهرا محبی
6 دی 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
Marketing Dive: هزینه‌کرد‌ تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Marketing Dive، یکی از معتبرترین رسانه‌های مارکتینگ، اعلام کرد که هزینه‌کرد‌ تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد. تا پیش از این هر سال میزان هزینه و بودجه کسب‌وکارها برای تبلیغات روندی صعودی داشت.

هزینه‌کرد تبلیغات دیجیتال در جهان توسط کسب‌وکارها در ماه نوامبر نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. این اتفاق برای اولین بار است که از سال ۲۰۲۰ رخ می‌دهد. کل هزینه‌کرد تبلیغات دیجیتال در ماه نوامبر در جهان ۹.۴ میلیارد دلار بوده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک