
اخبار
Marketing Dive: هزینهکرد تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد
دی ۶, ۱۴۰۱
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Marketing Dive، یکی از معتبرترین رسانههای مارکتینگ، اعلام کرد که هزینهکرد تبلیغات برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ نزولی شد. تا پیش از این هر سال میزان هزینه و بودجه کسبوکارها برای تبلیغات روندی صعودی داشت.
هزینهکرد تبلیغات دیجیتال در جهان توسط کسبوکارها در ماه نوامبر نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. این اتفاق برای اولین بار است که از سال ۲۰۲۰ رخ میدهد. کل هزینهکرد تبلیغات دیجیتال در ماه نوامبر در جهان ۹.۴ میلیارد دلار بوده است.
نظرات
مطالب پیشنهادی

از هزینههای رفتوآمد و کارمزدهای پنهان تا شفافیت مالی کامل
تحریریه دیامبرد