پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی را به Demand Gen اضافه کرده است

مهسا طاهری مهسا طاهری
1 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی را به Demand Gen اضافه کرده است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی را به کمپین‌های Demand Gen اضافه کرده است. با این ابزار جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تصاویری منحصر به فرد برای تبلیغات خود ایجاد کنند که باعث می‌شود این تبلیغات دسترسی و جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد.

کمپین‌های Demand Gen باعث می‌شود که بتوان تعداد محتواهای تبلیغاتی (ویدیو‌ها و تصاویر) را به بیشترین حالت ممکن رساند.

demand_gen

demand_gen

 با توجه به این  که کمپین‌های Demand Gen در فرمت‌های متفاوتی ایجاد می‌شود، امکان ایجاد تصاویر مختص به هر کدام از این فرمت‌ها به همراه سایز مورد نیاز آنها می‌تواند کمک بزرگی در راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی موثر داشته باشد.

Google تأکید دارد که هرگز دو تصویر یکسان طی فرآیند ایجاد تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را تولید نمی‌کند و همچنین تصاویر تولید شده‌ی Generative AI که در گوگل ادز استفاده می‌شود شامل مکانیزمی برای امکان شناسایی آنها به عنوان تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند که این امکان در جهت ایجاد شفافیت به وجود آمده است. این ابزار جدید به برندها امکان گسترش کمپین‌های تبلیغاتی خود با تصاویر سفارشی را می‌دهد، که می‌تواند مؤثر و جذاب باشد.

با این ابزار، برندها می‌توانند تصاویر محصول خود را نیز در تبلیغات جای دهند و از آن‌ها به عنوان پس‌زمینه استفاده کنند. این فرآیند تنها به ایجاد تصاویری از اعلان‌ها متمرکز نیست بلکه می‌تواند بر ایجاد تبلیغات برجسته‌تر در گوگل تأثیرگذار باشد.

همچنین این روش برای گسترش کمپین های تبلیغاتی با تصاویر سفارشی است که بسته به ویژگی های تبلیغ و قراردادن محصول می‌تواند مؤثر باشد. با درک کمپین‌های Demand Gen Google، برندها می‌توانند بهترین استفاده را از این ابزار جدید برای تبلیغات خود داشته باشند. 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک