پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین ۳۶۰ «سه هیچ جلویی» یخچال‌های ایکس ویژن و همکاری با جواد خیابانی توسط آژانس دیما

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
27 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین ۳۶۰ «سه هیچ جلویی» یخچال‌های ایکس ویژن و همکاری با جواد خیابانی توسط آژانس دیما
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپین مادیران با شعار «سه هیچ جلویی» از روز شنبه ۱۶ دی ماه 1۱۴۰۲ آغاز شد. این کمپین که خلاقیت، تدوین استراتژی، ایده‌پردازی و اجرای بخش دیجیتال آن توسط گروه تبلیغات دیجیتال دیما انجام می‌شود، با هدف افزایش برندآگاهی و فروش برای لاین یخچال‌های ایکس ویژن طراحی شده است.

آژانس دیما اعلام کرده است کمپین «سه هیچ جلویی» به صورت ۳۶۰ درجه بوده و در کلیه کانال‌های تبلیغاتی دیجیتال و آفلاین از قبیل تبلیغات محیطی، تلویزیونی،‌ بنری و ویدیویی دیجیتال، اینفلوئنسری و … اجرا خواهد شد.

حمید مجاهدنیا مدیر آژانس دیما درباره نحوه انتخاب شعار کمپین و ایده‌پردازی آن توضیح می‌دهد: ارائه سه مزیت نصب رایگان، ۳ میلیون تومان بازگشت وجه و سه سال ضمانت، باعث شد تیم ایده‌پردازی دیما شعار «سه هیچ جلویی» را برای این کمپین در نظر بگیرد که مورد توجه مدیران مادیران قرار گرفت. 

کمپین ۳۶۰ «سه هیچ جلویی» یخچال‌های ایکس ویژن و همکاری با جواد خیابانی توسط آژانس دیما 1

از آنجا که ایده کمپین فضای فوتبالی را به ذهن مخاطب می‌آورد، تیم خلاقیت دیما در این کمپین از آقای جواد خیابانی، مجری ورزشی دعوت کرده تا در تیزر تلویزیونی کمپین ایفای نقش کند.

هومن خطیبی مدیر بازاریابی صنایع لوازم خانگی مادیران در خصوص این کمپین می‌گوید: «ایکس ویژن با هدف تولید کالاهایی با کیفیت و به صرفه پا به عرصه تولید گذاشته و امروز با اجرای این کمپین مشتریان را به تجربه‌ی بردی بیادماندنی و لذت بخش دعوت می‌کند.»

اجرای بخش محیطی و تلویزیونی این کمپین توسط کانون ایران نوین انجام می‌شود.

کمپین ۳۶۰ «سه هیچ جلویی» یخچال‌های ایکس ویژن و همکاری با جواد خیابانی توسط آژانس دیما 2

کمپین ۳۶۰ «سه هیچ جلویی» یخچال‌های ایکس ویژن و همکاری با جواد خیابانی توسط آژانس دیما 3

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک