پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیما به شبکه‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 بهمن 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیما به شبکه‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست

دیما به عنوان عضو جدید لوکال پلنت، با هدف برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات ۳۶۰ درجه‌ای شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی به این شبکه‌ی گسترده‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی پیوست. از این به بعد فعالیت‌های دیما در عرصه‌ی بین‌المللی با عنوان “لوکال پلنت ایران” انجام خواهد شد.

لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ی آژانس‌های تبلیغاتی مستقل در جهان است که بیش از ۶۰ عضو دارد و در بیش از ۸۵ کشور جهان فعالیت می‌کند.

با کمک این شبکه‌ی تبلیغاتی، دیما طرف حساب شرکت‌های ایرانی صادرکننده خواهد بود و اجرای تبلیغات را با آژانس‌های تبلیغاتی عضو لوکال پلنت در کشورهای مختلف پیش خواهد برد. در این فرایند، تبلیغات برندها در هر کشور توسط آژانس تبلیغاتی محلی اجرا و از طریق دیما برنامه‌ریزی و مدیریت خواهد شد.

اهمیت پیوستن دیما به لوکال پلنت

شرکت‌های ایرانی بدلیل عضویت دیما در شبکه‌ی بین‌المللی لوکال پلنت، می‌توانند از طریق ارتباط با آژانس‌های تبلیغات بومی دیگر کشورها، تبلیغات خود را در سرتاسر جهان اجرا و به بازارهای بین‌المللی ورود پیدا کنند.

به گفته دیما، امکان بهره بردن شرکت‌های صادرکننده ایرانی از تخصص و تجربه‌ی آژانس‌های تبلیغاتی در بیش از ۸۵ کشور دیگر از طریق این شبکه‌ی جهانی تبلیغات، از مهم‌ترین مزایای این عضویت است. به بیان دیگر از طریق دیما به عنوان عضوی از شبکه‌ی لوکال پلنت، تبلیغات آنلاین و آفلاین برندهای ایرانی در کشورهای دیگر، به شکل مؤثر قابل برنامه‌ریزی و اجراست.

نظر مدیر واحد بین‌الملل دیما درباره پیوستن به بزرگ‌ترین شبکه جهانی تبلیغات

فرناز واحدیان: «با افتخار اعلام می‌کنیم گروه تبلیغات دیجیتال دیما به لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ی بین‌المللی تبلیغات پیوسته است و از این پس، به عنوان همکار رسمی این شبکه، فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات تبلیغات ۳۶۰ درجه در ایران و سراسر جهان به شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی ادامه می‌دهد.»

واحدیان درباره‌ی همکاری برندهای صادرکننده‌ی ایرانی با گروه تبلیغات دیجیتال دیما افزود:

«خوشبختانه از زمان پیوستن دیما به لوکال پلنت، برنامه‌ریزی‌های مختلفی در جهت اجرای تبلیغات شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی آغاز شد. این کمپین‌های تبلیغاتی، با همکاری برترین آژانس‌های تبلیغاتی کشورهای مقصد در حال پیگیری است و پیش‌بینی ما، تمایل بیشتر برندهای ایرانی برای اجرای تبلیغات از طریق این شبکه‌ی بزرگ جهانی است.»

دیما به شبکه‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست 1

معرفی لوکال پلنت

لوکال پلنت با هدف پاسخ‌گویی به نیاز تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و با رویکردی ۳۶۰ درجه آغاز به کار کرد. لوکال پلنت مجموعه‌ای از عضویت شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مستقل است که در کنار یکدیگر با اهدافی مشخص و نتیجه‌گرا به دنبال پاسخ‌گویی مشتریان‌اند.
امروزه لوکال پلنت با بیش از ۶۰ عضو، خدمات متعددی به شرکت‌های بین‌المللی ارائه می‌کند و اعضای این شبکه‌ی تبلیغاتی گسترده، با هدف اجرای پربازده‌ترین کمپین‌ها برای برندهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

دیما به شبکه‌ی جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست 2

فرآیند اجرای تبلیغات بین‌المللی برندهای صادرکننده ایرانی از طریق لوکال پلنت

شرکت‌های صادرکننده ایرانی می‌توانند از طریق دیما به عنوان عضوی از لوکال پلنت، تبلیغات خود را در کشورهای مقصد برنامه‌ریزی و اجرا کنند. مهم‌ترین مزیت اجرای تبلیغات بین‌المللی از طریق شبکه‌ی لوکال پلنت برای برندهای ایرانی، همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی بومی‌ست. شناخت دقیق‌تر آژانس‌های تبلیغاتی بومی از عوامل تأثیرگذار بر تبلیغات و رفتار مصرف‌کننده، تأثیرگذاری تبلیغات برندهای ایرانی در کشورهای دیگر را چندبرابر می‌کند.

گروه تبلیغات دیجیتال دیما و لوکال پلنت

پنل تبلیغات نمایشی، سوشال و سلف‌سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن در کنار سرویس‌ها و کانال‌های تبلیغاتی دیگر از جمله تبلیغات در گوگل و دیما افیلیت، از خدمات مهم گروه تبلیغات دیجیتال دیما است.

برای اطلاع از نحوه‌ی اجرای تبلیغات در بازارهای بین‌المللی از این لینک استفاده کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی