پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیما برگزار می‌کند: «وبینار رایگان بررسی تبلیغات نصب اپلیکیشن در کافه بازار»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
13 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیما برگزار می‌کند: «وبینار رایگان بررسی تبلیغات نصب اپلیکیشن در کافه بازار»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجرا و بهینه‌سازی کمپین سرچ ادز در کافه بازار از طریق پنل سلف‌سرویس تبلیغات دیما

کافه بازار، به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اپلیکیشن اندرویدی در ایران، بستری مناسب برای تبلیغات نصب اپلیکیشن به حساب می‌آید. حضور ۴۵ میلیون کاربر فعال در این فروشگاه اپلیکیشن، فرصت بسیار مناسبی است که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، تبلیغات خود را طراحی و اجرا کنند.

تبلیغات در کافه بازار به دو شکل تبلیغات در جستجو و تبلیغات گشت‌وگذار قابل اجراست. هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی ویژگی‌های بخصوص خود را دارد. با اجرای هدفمند کمپین تبلیغات در کافه بازار، می‌تواند به صورت بهینه، تبلیغات نصب اپلیکیشن خود را اجرا کنید.

اما کمپین سرچ ادز در کافه بازار و دیسکاوری چه تفاوت‌هایی دارند؟ این تبلیغات در کدام قسمت از فروشگاه کافه بازار به مخاطب نمایش داده می‌شود؟ و همچنین، دیما به عنوان پارتنر رسمی کافه بازار، چه خدماتی می‌توانند به توسعه‌دهندگان ارائه دهند و چگونه می‌توانند کمپین تبلیغات خود را بهینه‌سازی و مدیریت کنند؟

برا ثبت‌نام در این وبينار اینجا کلیک کنید.

پلتفرم سلف‌سرویس دیما برای اجرای کمپین سرچ ادز در کافه بازار

دیما، به عنوان همکار رسمی کافه بازار، ارائه‌دهنده تبلیغات در کافه بازار است. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانند به راحتی در پلتفرم سلف‌سرویس دیما ثبت نام کنند. پس از تایید شدن، با شارژ حساب خود، می‌توانند کمپین تبلیغات مورد نظر خود را انتخاب کنند. از مزایای مهم پلتفرم سلف‌سرویس دیما، امکان اجرای هر دو نوع تبلیغات سرچ ادز در کافه بازار و دیسکاوری‌ است. همچنین تبلیغ‌دهندگان می‌توانند به صورت مداوم بودجه و کمپین خود را مدیریت و بهینه‌سازی کنند.

ارائه‌دهندگان

هدی تعصبی، تیم لیدر موفقیت مشتریان کافه بازار

لیلا مقربی، کمپین منیجر گروه تبلیغات دیجیتال دیما

تاریخ برگزاری وبینار: یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۰۰

در این وبینار، به بررسی گام‌به‌گام اجرای کمپین سرچ ادز در کافه بازار از طریق پلتفرم سلف‌سرویس دیما پرداخته خواهد شد. در انتها نیز به سوالات شرکت‌کنندگان در این باره پاسخ داده خواهد شد.

سرفصل‌های وبینار

  • اهمیت تبلیغات نصب اپلیکیشن در کافه بازار
  • انواع تبلیغات در کافه بازار
  • تبلیغات سرچ ادز در کافه بازار چگونه طراحی و اجرا می‌شود؟
  • چه نکاتی را در اجرای کمپین سرچ ادز در کافه بازار باید در نظر گرفته شود؟
  • آشنایی با پلتفرم سلف‌سرویس دیما
  • دیما به عنوان همکار رسمی کافه بازار، چه خدماتی به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهد؟

این وبینار مناسب چه کسانی است؟

  • صاحبان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن
  • کمپین منیجرها
  • دیجیتال مارکترها
  • مدیران کسب‌وکارها

برا ثبت‌نام در این وبينار اینجا کلیک کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک