پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همایش zhaket day با حضور برنامه نویسان php

مرجان عبدی مرجان عبدی
30 شهریور 1400
زمان مطالعه: 4 دقیقه
همایش zhaket day با حضور برنامه نویسان php
زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز ژاکت یا zhaket day گردهمایی دوستانه برنامه نویسان بود که با هدف به اشتراک گذاری تجربیات متخصصین وردپرس و php و شبکه سازی بین برنامه نویسان، به همت شرکت ژاکت (مرجع وردپرس فارسی) برگزار شد. این گردهمایی در تاریخ 14 مرداد 1400 در محل همایش های هتل قلب تهران از ساعت 15 الی 19 برگزار شد. علاقه مندان به برنامه نویسی PHP و Java Script که از مدتها قبل برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده بودند، از تجربیات اساتید و متخصصان بهره گرفتند و با جدیدترین اطلاعات و دانش این حوزه آشنا شدند. سخنرانی ها حول موضوع بررسی فریمورک ها و مدل درآمدی مرتبط با php انجام شد و در این خصوص سخنرانان و صاحب نظران حوزه، تجربیات ارزشمندی را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

حرفه ای ترین ها در ژاکت دی 

همایش روز ژاکت با اجرای آقای آرش سروری، برنامه ساز حوزه فناوری و مشاور رسانه ای کسب و کارها در حالی برگزار شد که به دلیل همه گیری ویروس کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله حفظ فاصله بین میهمانان رعایت شد. سخنرانان این برنامه به ترتیب زیر بودند

  • آقای علی حاج محمدی (بنیان گذار همیار وردپرس و ژاکت)
  • آقای احسان ملکی (موسس باشگاه اپلیکیشن)
  • آقای پیمان گلدسته (مهندس ارشد نرم افزار اسنپ)
  • آقای لقمان آوند (هم بنیان گذار سون لرن)
  • آقای حسام موسوی (بنیان گذار راکت)
بخوانید  امکان زمان‌بندی پست‌گذاری در لینکدین فراهم شد

آقای حاج محمدی در سخنرانی خود به ابعاد سبک زندگی برنامه نویسان پرداخت و به اهمیت نگاه مولد و چندبعدی برای برنامه نویسان اشاره کرد؛ وی در خصوص اهمیت مدل درآمدی مولد برای شیوه کاری و حرفه ای برنامه نویسان صحبت کرد، مدلی که کمک می کند “حتی وقتی خوابید” برایتان پول بسازد.

همایش zhaket day با حضور برنامه نویسان php 1

بررسی انواع فریم ورک ها 

آقای احسان ملکی با تجربه توسعه صدها اپلیکیشن برای برندهای مختلف، از به کارگیری وردپرس به عنوان یک فریم ورک headless برای توسعه اپلیکیشن سخن گفت و تجربیات بسیار ارزشمند خود را با شرکت کنندگان همایش به اشتراک گذاشت. آقای پیمان گلدسته نیز به بررسی زبان برنامه نویسی php برای پروژه های مختلف پرداخت و به مزایا و محدودیت های آن برای پروژه ها اشاره کرد. محوریت سخنان آقای لقمان آوند نیز در خصوص مدل های مختلف درآمدی زبان php بود. آقای حسام موسوی نیز با اشاره به نقش مهم فریم ورک ها در دنیای برنامه نویسان، به بررسی امکاناتی که فریمورک های مختلف در اختیار برنامه نویسان گذاشته اند، پرداخت.

روش های کسب درامد برنامه نویسی

لازم به ذکر است که پنل گفتگوی این رویداد با مدیریت آقای حاج محمدی و با حضور آقایان علی اقدم (بنیان گذار استودیو بهتر)، مسعود محمدجعفر (بنیان گذار وردپرس من) و احسان ملکی شکل گرفت. موضوع این پنل، راه های درآمدی از زبان برنامه نویسی php و وردپرس بود و اعضای پنل به عنوان متخصصین حوزه برنامه نویسی، از تجربیات خود درباره انواع روش های کسب درآمد از جمله  کسب درآمد از php صحبت کردند و بهترین و کم دردسرترین روش را فروش از طریق market placeها خواندند. از جمله موضوعاتی که در این پنل موردتاکید قرار گرفت، اهمیت و نقش شبکه سازی در فروش محصولات بود. آقای حاج محمدی ضمن اشاره به این موضوع که صرف تولید محصول کافی نیست و باید برای آن تبلیغات انجام شود و اقدامات لازم برای جذب مشتری صورت گیرد، به نقش موثر شبکه سازی پرداخت و اذعان داشت رسانه در این راه بسیار مهم است؛ برای موفقیت در این حوزه یا باید خودتان رسانه داشته باشید یا از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

بخوانید  گوگل فیلتر perspectives را در نتایج سرچ موبایل راه‌ اندازی می‌کند

لازم به ذکر است در انتهای پنل، پرسش و پاسخ انجام شد و بسیاری از علاقه مندان و شرکت کنندگان سوالات خود را از اساتید این حوزه پرسیدند.

اهدای تندیس به بهترین توسعه دهندگان ژاکت در سال 99

همایش روز ژاکت با اهدای جوایز به توسعه دهندگان برتر ژاکت در سال 99 پایان یافت. آقایان رضا صالحی، مصطفی دهقان و مسعود محمدجعفر، توسعه دهندگان اول تا سوم بودند که تندیس توسعه دهنده برتر ژاکت به آنها تعلق گرفت.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک