پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین نوروزی دارت ادز

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
6 فروردین 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین نوروزی دارت ادز
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم دارت اعلام کرده است در کمپین نوروزی دارت ادز صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با ثبت اولین کمپین در پلتفرم دارت ادز ۲۰۰۰ کلیک رایگان به ارزش یک میلیون تومان هدیه دریافت کنند. این کمپین از یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ تا ۳۰ام فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

جذب کاربران واقعی از طریق تبلیغات آنلاین همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ی کسب‌و‌کارهای ایرانی بوده است. راهکار پلتفرم دارت ادز برای حل این موضوع همکاری به صورت پرفورمنسی است.

از دیگر چالش‌های کسب‌وکارها در تبلیغات آنلاین میتوان به اشباع رسانه‌ای اشاره کرد. این رویداد زمانی رخ میدهد که تبلیغات از طریق یک رسانه به دفعات تکرار شود در این حالت پس از گذشت مدتی رسانه اصطلاحا به اشباع خواهد رسید و بازدهی تبلیغات کاهش می یابد. یکی از راهکارها تغییر رسانه‌های تبلیغاتی در بازه‌های زمانی مختلف است. استفاده از ظرفیت رسانه‌های خارجی که دارای ترافیک ایرانی هستند از دیگر راهکار هاست. پلتفرم دارت ادز  اعلام کرده است چالش یافتن و برقراری ارتباط با این رسانه‌های خارجی را حل کرده است و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از ظرفیت‌های جدید موجود در رسانه‌های خارجی بهره‌مند شوند.

به گزارش دارت، کاربران این پلتفرم در زمان راه اندازی کمپین با انتخاب شهر و کشور، جنسیت، روز و ساعت، دیوایس مخاطب و سایر پارامتر های تارگتینگ، می‌توانند تبلیغات را دقیقا به مخاطبین هدف، در هر نقطه‌ای از دنیا نمایش دهند.

برای ثبت اولین کمپین و دریافت هدیه نوروزی از تیم دارت ادز از طریق این لینک اقدام کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک