پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حمایت دنون لبنی از دو ورزشکار المپیکی ایران

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
6 مرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حمایت دنون لبنی از دو ورزشکار المپیکی ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با فرارسیدن المپیک ۲۰۲۴، گروه جهانی دنون از شراکت رسمی بین این مجموعه و بازی‌های المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۴ پاریس خبر داد. آنطور که دنون اعلام کرده، این شراکت با استراتژی دنون برای بازگشت به رشد رقابتی و پایدار با سرمایه‌گذاری در برندهایش منطبق است. با نزدیک شدن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴، این شرکت قصد دارد که حمایت خود از سبک زندگی سالم‌تر و پایدارتر را به عنوان میراثی برای نسل‌های آینده تقویت کند.

حمایت از دو ورزشکار ایرانی

دنون لبنی پارس نیز اعلام کرده که در جریان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از دو ورزشکار ایرانی، هانیه رستمیان، قهرمان و ملی‌پوش تیراندازی با تپانچه بادی و علی پاکدامن، قهرمان عضو تیم ملی شمشیربازی ایران حمایت می‌کند.

حمایت دنون لبنی از دو ورزشکار المپیکی ایران 1

ورود دنون به ایران با نام دنون لبنی پارس از سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش فعالیت‌های این شرکت جهانی در خاورمیانه صورت گرفت. شرکت دنون لبنی پارس نیز همسو با اهداف دنون جهانی حرکت می‌کند. در سال ۱۳۹۰ نیز دنون تصمیم به احداث کارخانه‌ی ایران گرفت تا بتواند در برخوردی نزدیک‌تر با مصرف‌کننده‌ ایرانی به ارائه‌ محصولات خود در بازار ایران بپردازد. گواهینامه B-Corp یک نشانه‌ جهانی معتبر است که به این شرکت‌ها اعطا شده است. این نشان تعهد شرکت‌ها به ارزش‌های اجتماعی و محیط‌زیستی، مسئولیت‌پذیری و شفافیت مالی را تأیید می‌کند.

به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

پلاتین