پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

داستان موفقیت شرکت لیمومی با نرم افزار CRM دانا

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 مهر 1402
زمان مطالعه: 6 دقیقه
داستان موفقیت شرکت لیمومی با نرم افزار CRM دانا
زمان مطالعه: 4 دقیقه

لیمومی در سال 1395 تاسیس شد و با هدف ارائه بهترین تجربه سلامتی برای ایرانیان و ارائه تجربه ای منحصر به فرد از یک کلینیک آنلاین تغذیه درمانی، فعالیت خود را آغاز کرد.

این کلینیک آنلاین که به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع رژیم های درمانی و ورزشی فعالیت می کند، توجه ویژه ای به ترکیب علوم سنتی و مدرن (مزاج و متابولیسم) دارد. لیمومی در تلاش است تا تجربه جدیدی از سلامتی و پیشگیری از بیماری های مختلف را در دسترس ایرانیان قرار دهد.

از آنجایی که لیمومی روزانه میزبان تعداد زیادی مراجع آنلاین است که برای دریافت رژیم جدید یا راهنمایی با این مجموعه تماس می گیرند، این شرکت به خوبی ضرورت استفاده از یک راهکار نرم افزاری CRM را درک کرد. لیمومی یکی از مشتریان نرم افزار CRM دانا است که تجربه بسیار خوبی را به دست آورده است و در این مقاله قصد داریم داستان موفقیت شرکت لیمومی را بررسی کنیم.

نرم افزار CRM دانا چطور به لیمومی کمک کرد؟

به گفته آقای مهدیار خرامان، مدیرعامل و موسس لیمومی، این مجموعه طی هفت سال فعالیت خود در زمینه ارائه برنامه های غذایی و رژیم درمانی موفق شده است تا مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند. از آنجایی که لیمومی یک پلتفرم کاملا آنلاین است که حضوری قوی در شبکه های مجازی دارد، این شرکت توانسته است تا خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه دهد.

علاوه بر این، لیمومی در حال حاضر چند صد هزار مخاطب ایرانی در خارج از کشور دارد که به صورت مستمر از رژیم های درمانی و خدمات مجموعه لیمومی استفاده می کنند. آقای خرامان به این موضوع اشاره می کند که گاهی اوقات گفته می شود که لیمومی حتی در خارج از کشور بیشتر از داخل کشور شناخته می شود. این اتفاق می تواند به خوبی قدرت شبکه های اجتماعی و حضور آنلاین موثر را نشان دهد.

آقای خرامان اضافه کرد که با توجه به روند توسعه و اقبال فوق‌ العاده ای که مخاطبان به مجموعه لیمومی نشان دادند، این مجموعه روزانه با تعداد زیادی از مشتریان خود تعامل دارد. به گفته مدیرعامل و موسس لیمومی، وقتی در این مجموعه رژیم های درمانی یا ورزشی به مخاطب فروخته می شود، فعالیت اصلی کارشناسان پشتیبانی و مشاورین تغذیه آغاز می شود.

پشتیبانی کارآمد و حرفه ای یکی از دلایل متمایز بودن لیمومی است و طبیعتا به افزایش قابل توجه تعداد مشتریان این مجموعه، امکان ارائه پشتیبانی با کیفیت به تمامی کاربران میسر نبود. به همین دلیل، برای مدیریت سفارشات و ارائه پشتیبانی به سیستمی کارآمدتر و مدرن تر از سیستم های معمولی و سنتی نیاز بود.

ما با مفاهیم اولیه CRM و نیازهایی که داشتیم آشنا بودیم. ما می دانستیم که برای شناخت بیشتر مشتریانمان و ارائه خدمات بهتر و با ثبات بیشتر به یک راهکار نرم افزاری CRM نیاز داریم. در بررسی های که بر روی چند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری داخلی و خارجی انجام دادیم، نرم افزار CRM دانا را انتخاب کردیم.

به گفته آقای خرامان، سیستم تیکتینگ دانا یکی از پرکاربردترین بخش های این نرم افزار است که توسط لیمومی استفاده می شود. با توجه به پیچیدگی جریان کاری در مجموعه لیمومی، وجود یک سیستم تیکتینگ قوی و موثر ضرورت داشت. همچنین به دلیل انعطاف پذیری ویژه ای که نسخه ابری نرم افزار CRM دانا داشت، ما از این نسخه در مجموعه لیمومی استفاده کردیم.

استفاده از CRM دانا در مجموعه چه تاثیراتی را به دنبال داشت؟

آقای خرامان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی لیمومی در بحث تیکتینگ، ردیابی سفارشات مشتریان بود، گفت «CRM دانا به ما کمک کرد تا تمام این چالش ها را پشت سر بگذاریم. این نرم افزار گزارش های کاربردی را در دسترس ما قرار داد که بینش های کاملا جدیدی را ارائه کرد، بینش هایی که قبلا به این صورت نمی توانستیم به آنها دسترسی داشته باشیم».

«برای مثال، ما متوجه شدیم که بالای ۹۰ درصد از مشتریانی که با ما تماس می گرفتند و می‌گفتند برنامه غذایی خود را دریافت نکرده‌اند، در واقع دو روز قبل برنامه خود را دریافت کرده بودند. همچنین اکثریت این افراد به دلیل کاهش انگیزه ناشی از اینکه متوجه نشده‌اند برنامه آنها آماده شده است، دوره های بعدی خود را تمدید نمی کردند».

CRM دانا به ما کمک کرد تا این مسائل را شناسایی کنیم و با اصلاح محصول و روند آنبوردینگ در لیمومی، تمامی سفارشات را به دقت ردیابی کنیم تا هیچ سفارشی گم نشود.

داستان موفقیت شرکت لیمومی با نرم افزار CRM دانا 1

خدمات پشتیبانی داناپرداز به لیمومی چه کمکی کرد؟

آقای خرامان توضیح می دهد که یکی از مهمترین نکاتی که قبل از خرید نرم افزار CRM در نظر داشتیم، انعطاف پذیری تیم توسعه آن بود. در واقع ما به دنبال نرم افزاری بودیم که امکان ایجاد تغییرات یا اضافه شدن قابلیت را ارائه می کرد.

تعامل ما با تیم پشتیبانی مجموعه داناپرداز بسیار عالی بود و علاوه بر اینکه گزارشات و راهنمایی های خوبی را دریافت کردیم، تقریبا در هر زمانی که لازم داشتیم توانستیم پشتیبانی مناسبی را دریافت کنیم. این موضوع به خصوص وقتی با مجموعه بزرگی مانند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کار می کنیم بسیار مهم است. خوشبختانه پاسخگو بودن تیم پشتیبانی داناپرداز روند پیاده سازی فرآیندهای مجموعه لیمومی در نرم افزار CRM دانا را تا حد زیادی تسهیل کرد.

سخن پایانی

به گفته آقای خرامان، وقتی با حجم زیادی از داده ها کار می کنیم، استفاده از روش های سنتی برای مدیریت و دریافت بینش های لازم غیرممکن می شود. من به تمام کسب و کارهای در حال توسعه و حتی کسب و کارهای کوچکی که قرار است به مشتری و نحوه دریافت پشتیبانی مناسب فکر بکنند، توصیه می کنم تا حتما از یک راهکار نرم افزاری سی آر ام استفاده کنند.

تجربه ما از همکاری با داناپرداز و به خصوص نرم افزار CRM دانا بسیار مثبت و سازنده بود و تاثیرات آن را در مجموعه لیمومی شاهد بودیم. تمامی مدیران سازمان ها و کسب و کارها به یک داشبورد کارآمد نیاز دارند تا خلاصه ای از انبوه اطلاعات عملیاتی و فرآیندها را در یک نگاه مشاهده و بررسی کنند.

برخی از کسب و کارها تلاش می کنند تا راهکار نرم افزاری CRM را خودشان توسعه دهند. با اینکه این کار به عنوان یک هدف بلندمدت می تواند مفید باشد، اما در ابتدای کار که کسب و کارها به دنبال افزایش سهم خود از بازار هستند، توصیه می کنم از راهکارهای موجود استفاده کنند تا زمان و انرژی نیروهای خود را بر روی رشد بیشتر متمرکز کنند.

ضمن اینکه، راهکارهای نرم افزاری کارآمد مانند دانا تقریبا تمامی نیازهای یک کسب و کار را پوشش می دهد و عملا نیازی به توسعه راهکار اختصاصی وجود ندارد. حتی اگر در مراحلی از رشد کسب و کار احساس کردید به تغییرات بنیادی نیاز دارید، خودتان را تطبیق دهید اما زمان را بخرید تا از مسیر اصلی خود دور نشوید.

جهت ورود به سایت دانا پرداز وارد این لینک شوید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک