اسنپ از شکسته شدن رکورد سفارش آنلاین از دیلیمارکت در سوپرمارکت اسنپ خبر داد؛ ثبت ۲۵ هزار سفارش در یک روز
روابط عمومی اسنپ مارکت اعلام کرده است دیلی مارکت در کمپین سالروز تاسیس این فروشگاه برای کاربران سوپرمارکت اسنپ، موفق به ثبت ۲۵ هزار سفارش آنلاین در یک روز شد. در این کمپین که روزهای ۴ و ۵ تیر، همزمان در تهران و ۱۴ شهر بزرگ کشور برگزار شد، کاربران سوپرمارکت اسنپ میتوانستند با پیشنهادهایی مثل تخفیف روی سبد خرید و ارسال رایگان، از فروشگاههای دیلیمارکت خرید کنند و در طول کمپین، رکورد ثبت سفارش آنلاین روزانه از این فروشگاه را جابهجا کردند.
حمید نوری، همبنیانگذار فروشگاههای زنجیرهای «دیلی مارکت» ضمن اشاره به نتایج این کمپین میگوید: «اسنپ یکی از تاثیرگذارترین زیرساختهای خدماتدهی کشور است که رفاه کاربران ایرانی را هدف قرار داده است. همکاری درست میان فروشگاههای دیلیمارکت و سوپرمارکت اسنپ، زنجیره تامین را برای ارائه خدمات با کیفیتتر و سرویسدهی بهتر، مهیا میکند.»
کامران روستا، مدیر اجرایی اسنپ اکسپرس، با اشاره به نتایج و دستاوردهای همکاری با فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتها در سوپرمارکت اسنپ، میگوید: «تجربه همکاری ما با فروشگاههایی مثل دیلیمارکت نشان داد که استفاده از ظرفیتهای فروش آنلاین در کنار تعامل و همکاری سازنده تا چه اندازه میتواند به نتایج رضایتبخش برای دو طرف همکاری، منجر شود. این نتایج در حالی رقم خورده است که ما هنوز موفق به استفاده از تمام ظرفیتهای بالقوه این همکاری نشدهایم و تنها با استفاده از بخش کوچکی از این پتانسیلها، رشد چند برابری سفارشها را تجربه کردهایم.»
روابط عمومی این مجموعه پیرامون آمارهای اسنپ مارکت توضیح میدهد: «آماری که سوپرمارکت اسنپ از فعالیت فروشگاههای همکار در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد نیز نشان میدهد که استفاده از پتانسیلهای موجود در فضای فروش آنلاین میتواند به نتایج خیرهکنندهای مثل فروش چند ده میلیارد تومانی سالانه حتی برای فروشگاههای کوچک محلی و رشد چندین برابری در جذب مشتریان جدید منجر شود. برای مثال در همین گزارش، یک سوپرمارکت محلی در تهران در سال ۱۴۰۲، چهل و دو میلیارد تومان فروش سالانه و فروشگاهی در اصفهان رشد ۱۵ برابری تعداد سفارشها را تجربه کرده است.»
سامان ابطحی، معاون بازاریابی سوپرمارکت اسنپ با اشاره به آمار این گزارش میگوید: «دعوت از سوپرمارکتها و برندهای FMCG برای پیوستن به چرخه پرشتاب تغییر در جهان دیجیتال و تطبیق پیدا کردن با تکنولوژی، مهمترین پیامیست که دوست داریم به گوش همه ذینفعان برسانیم.
ما در سال جدید، تمرکز اصلی خود را بر رشد مهمترین شرکای تجاری خود یعنی سوپرمارکتها و تامینکنندگان کالاهای تندمصرف قرار دادهایم و مصمم هستیم در کنار شرکای تجاری خود از ظرفیتهای بالقوه موجود به بهترین شکل استفاده و در کنار هم بیشترین رشد را تجربه کنیم.»