پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تعداد کاربران داپ‌اپ به ۷.۵ میلیون نفر رسید

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
28 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعداد کاربران داپ‌اپ به ۷.۵ میلیون نفر رسید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

داپ‌اپ در مراسم چهارمین سالگرد این مجموعه اطلاعاتی پیرامون میزان رشد کاربران، نرخ تبدیل کاربران به مشتریان و… ارائه داد. مدیرعامل این مجموعه نیز اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین اهداف داپ‌اپ در سال ۱۴۰۳ برای مبلغ متوسط روزانه cash back عبور از مرز یک میلیارد تومان است.

داپ‌اپ، به مناسبت چهارمین سالگرد فعالیت این مجموعه، گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد. براساس این گزارش در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران این پلتفرم به ۷.۵ میلیون نفر رسید. گزارش داپ‌اپ همچنین نشان می‌دهد در سال گذشته این پلتفرم با ۲۰ هزار کسب‌وکار همکاری داشته است.

همچنین نرخ تبدیل کاربران به مشتریان در سال ۱۴۰۲ به ۲۷ درصد رسیده که با رشدی سه درصدی همراه بوده است. همچنین براساس داده‌های این گزارش، نرخ مشتریان وفادار در سال گذشته، ۱۸ درصد بوده که با رشد یک درصدی همراه بوده است.

تعداد کاربران داپ‌اپ به ۷.۵ میلیون نفر رسید 1

سجاد شفی‌زاده، مدیرعامل داپ‌اپ در نشست خبری که به مناسبت چهارمین سالگرد این مجموعه برگزار شد، درباره شیوه عملکرد داپ‌اپ عنوان کرد: «ما وابسته به یک تامین کننده نیستیم و حالت کراد فاندینگ منابع اقساطی ما از چندین مجموعه تامین اعتبار می‌شود و خود پذیرندگانمان هم در این فرآیند در کنار ما هستند.»

 تعداد کاربران داپ‌اپ به ۷.۵ میلیون نفر رسید 2

او همچنین توضیح داد: «داپ‌اپ یک اپلیکیشن مالی سه وجهی است که از سال ۹۸ فعالیت خود را با کش‌بک شروع کرده است که با گذر زمان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است.» به گفته مدیرعامل داپ‌اپ این مجموعه در زمینه مدیریت ثروت و لندتک نیز کارهایی انجام داده‌ است. با این حال مهم‌ترین برنامه‌ای که داپ‌اپ در سال‌های اخیر آن را دنبال کرده‌ ترنج بوده که از طریق آن فعالیت‌های اقساطی را دنبال کرده‌ است.

مدیرعامل این مجموعه نیز اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین اهداف داپ‌اپ در سال ۱۴۰۳ برای مبلغ متوسط روزانه cash back عبور از مرز یک میلیارد تومان است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اشاره