آمازون امکان درج لوگو و هدلاین را به تبلیغات خود اضافه کرد

⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آمازون در خدمات جدید خود به تبلیغ‌کننده‌ها اجازه افزودن لوگوی نشان تجاری و هدلاین در تبلیغات را داده است و کاربران از این پس می‌توانند در بخش‌های توضیح محصول، نظرات و … لوگو کسب و کار خود را درج کنند.

در حال حاضر تبلیغات هدفمند از آوریل برای فروشنده‌های ایالات متحده آغاز شده است. همه دست‌فروشان و فروشنده‌های مغازه‌ها می‌توانند از این امکان استفاده کنند.


خدمات جدید آمازون به ایجاد آگاهی و مخاطبان بازاریابی مجدد بیشتر برای این محصولات کمک می‌کند (که با استفاده از هدف قرار دادن بازدیدها می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد)، افزودن نشان و عنوان اصلی شما در این تبلیغات به منظور بهبود آگاهی، یادآوری و تعامل طراحی شده است.

گفتنی است که قابلیت‌های جدید شخصی‌سازی شده تبلیغات کسب‌وکارها، هفته آینده یعنی 13 و 14 اکتبر همزمان با هفته holiday shopping ارائه می‌شود. آمازون به کسب‌وکارها برای افزایش بازدید صفحه برای محصولات جدید توصیه می‌کند تا از هدفگذاری محصول Sponsored Display استفاده کنند.

گزارش یکتانت از تبلیغات آنلاین ایران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید