آمازون امکان درج لوگو و هدلاین را به تبلیغات خود اضافه کرد
آمازون در خدمات جدید خود به تبلیغکنندهها اجازه افزودن لوگوی نشان تجاری و هدلاین در تبلیغات را داده است و کاربران از این پس میتوانند در بخشهای توضیح محصول، نظرات و … لوگو کسب و کار خود را درج کنند.
در حال حاضر تبلیغات هدفمند از آوریل برای فروشندههای ایالات متحده آغاز شده است. همه دستفروشان و فروشندههای مغازهها میتوانند از این امکان استفاده کنند.
خدمات جدید آمازون به ایجاد آگاهی و مخاطبان بازاریابی مجدد بیشتر برای این محصولات کمک میکند (که با استفاده از هدف قرار دادن بازدیدها میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد)، افزودن نشان و عنوان اصلی شما در این تبلیغات به منظور بهبود آگاهی، یادآوری و تعامل طراحی شده است.
گفتنی است که قابلیتهای جدید شخصیسازی شده تبلیغات کسبوکارها، هفته آینده یعنی 13 و 14 اکتبر همزمان با هفته holiday shopping ارائه میشود. آمازون به کسبوکارها برای افزایش بازدید صفحه برای محصولات جدید توصیه میکند تا از هدفگذاری محصول Sponsored Display استفاده کنند.